استاندار اردبیل:

خدمتگزاری ملت ایثارگر ایران از سخت‌ترین کارهاست

استاندار اردبیل با اشاره به وجوه تمایز متعدد مردم ایران اسلامی با سایر جوامع گفت: خدمتگزار بودن برای یک چنین ملت ایثارگر که خودشان خدمات ارزنده‌ای برای این مرز و بوم کرده‌اند از کارهای بسیار سخت است.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ - 22September 2016

خدمتگزاری ملت ایثارگر ایران از سخت‌ترین کارهاست

به گزارش دفاع پرس از اردبیل ، مجید خدابخش، در اولین شامگاه آغاز هفته دفاع مقدس در نشست شورای اداری استان اردبیل، اظهار داشت: در یک جامعه عادی که فقط به اداره مناسب امور و پیشرفت کشور نیاز است می توان با بهره گیری از بهترین شیوه های آموزشی و تخصصی به خوبی آن جامعه را مدیریت کرد اما هنگامیکه سخن از یک ملت ارزشی هست انجام مسوولیت ها برای چنین ملتی به گونه ای که مدیران و مسوولان، شرمنده این عزیزان نشوند کار خیلی سخت در پیش رو است.

وی با بیان اینکه ما مدیران و خدمتگزاران در ایران اسلامی به شکل مضاعف در آزمایش الهی قرار داریم بیان کرد: ذره ای کوتاهی و غفلت در انجام وظایف محوله هم در دنیا و هم در آخرت دارای عقوبت سنگین خواهد بود.

خدابخش ادامه داد: مردمی که بیش از 200 هزار نفر شهید از دانش آموز و دانشجو گرفته تا روحانی و معلم و پزشک و مانند آن در دفاع از اسلام و میهن خویش داده اند و در 38 سال گذشته در تمام عرصه ها سخت ترین شرایط را تحمل نموده اند شایسته بهترین خدمات هستند.

رییس شورای اداری استان اردبیل، مناسبت هایی مانند هفته دفاع مقدس را بهانه ای برای یادآوری خاطره شهیدان و بیان گوشه هایی از حماسه ها؛ شجاعت ها؛ رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان دانست و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه انسان ها به شکل ذاتی فراموش کار هستند و ممکن است مشغله ها و زرق و برق های زندگی آنان را دچار غفلت نماید شبیه سازی گوشه هایی از این ارزش ها در مراسم ضرورت دارد و بطور یقین باعث آرامش الهی برای همگان می شود.

خدابخش با بیان اینکه رمز و راز موفقیت در ذکر خدا و نیز یادآوری ایثارگری های عزیزان در دوران دفاع مقدس نهفته است تشریح کرد: هرگاه در مواجهه با یک مشکل در انجام وظایف و یا سایر امور روزمره درمانده شدیم بطور قطع باید بدانیم که از ذکر خداوند متعال و نیز فرهنگ غنی ایثار و شهادت فاصله گرفته ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: هر جامعه ای یک دوره و مقطع از تاریخ خود را به عنوان نقطه عطفی برای افتخار مردم خویش تعیین نموده که همه ساله در گرامیداشت آن سعی می کند با بهره گیری از آثار هنری مختلف گوشه هایی از آن رویدادها را به نسل کنونی منتقل نماید و دوران دفاع مقدس ایران یک تاریخ سرشار از معنویت؛ گذشت و رشادت ملت قهرمان ایران اسلامی است.

وی خواستار برگزاری هرچه موثرتر و باشکوه تر چنین مناسبت هایی به منظور آشنایی نوجوانان و جوانان با حماسه بی نظیر دوران دفاع مقدس شد و افزود: بطور یقین هر انسانی که با خلوص نیت در اینگونه مراسم ها حضور یابد با روح شهیدان ارجمند ارتباط معنوی برقرار کرده و این ارتباط به او آرامش خاص می بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار