شورای اداری استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

شورای اداری استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل حسینیه نمایشگاه رزکی فرهنگی کربلای 4 برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ - 22September 2016

شورای اداری استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، شورای اداری استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل حسینیه نمایشگاه رزکی فرهنگی کربلای 4 برگزار شد.

در این جلسه سردار جلیل بابازاده قانع اظهار داشت: در شکل گیری و به ثمر رسیدن انقلاب و نیز در دفاع از اسلام و این مرز و بوم همه اقشار مردم به هر نحو ممکن حضور و مشارکت داشته اند و این امر مختص به گروه خاصی ندارد.

وی بیان کرد: اگر قرار است از افراد و یا گروه خاصی در ارتباط با تاثیر و حضورشان در پیروزی انقلاب و نیز دفاع مقدس قدردانی شود بدون شک این تقدیر باید شامل همه آحاد این مردم مسلمان، سلحشور و ایثارگر باشد که در زیر سایه توجهات حضرت حق و با پیروی از مقتدایشان حضرت امام خمینی (ره) توانستند بزرگترین اعجاز قرون اخیر را رقم بزنند.

بابازاده اظهار داشت: علاوه بر رزمندگان و نیروهای مسلح که در خط مقدم از اسلام و نیز سرزمین ایران دفاع می کردند سایر اقشار مردم که امکان حضور در میدان نبرد را نیافته بودند در پشت جبهه به اشکال گوناگون از جمله تامین نیازهای جبهه ها، اعزام فرزندان به میادین نبرد، تحمل شرایط زندگی بطور نسبی سخت ناشی از جنگ و مانند آن حامی مدافعان دین و میهن بودند.

وی تصریح کرد: انقلاب و دفاع مقدس نه بطور انحصاری متعلق به سپاه و بسیج و دیگر نیروهای مسلح بلکه به همه اقشار مردم ایران اسلامی تعلق دارد و اکنون نیز این مردم در عرصه های دیگر فرهنگی؛ علمی و مبارزه با جنگ نرم دشمنان به کشورمان کمک می کنند.

بابازاده قانع اتحاد و همدلی مردم و همراهی آنان با همه نیروهای مسلح و نیز پیروی از ولایت فقیه را راز موفقیت در دفاع مقدس دانست و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی را اکنون مدیون این وحدت و نیز ایثارگری ها می باشیم.

وی با اشاره به روایتی که در آن گفته شده هرگاه انسان قدر نعمت را نداند آن نعمت از دسترس او خارج می شود، یادآوری کرد : باید به واسطه ارجگذاری و حفظ ارزش ها، شاکر این دست آوردهای بزرگ باشیم.

در نشست شورای اداری دفاع مقدس استان اردبیل که در مکان حسینیه نمایشگاه دفاع مقدس در حاشیه دریاچه شورابیل اردبیل و محل بازخوانی گوشه هایی از عملیات کربلای چهار برگزار شد پدر ورزشکار شهید اسماعیل اعلمی خاطره هایی از انقلاب و نیز دوران دفاع مقدس را ارایه و دختر شهید گرانقدر مقاله ای را در ارتباط با شهید و شهادت قرائت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار