در دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم کوهپیمایی بسیجیان در کوهبنان برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم کوهپیمایی با حضور مسؤلان، کارکنان ادارات و بسیجیان در کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ - 22September 2016

مراسم کوهپیمایی بسیجیان در کوهبنان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، صبح امروز و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم کوهپیمایی با حضور مسؤولان، کارکنان ادارات و بسیجیان در محل ارتفاعات مشرف به پارک خواجهخضر برگزار شد.

پس از کوهپیمایی حاضران با حضور در حرم مطهر و منور شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر بار دیگر با آرمانهای بلند آنان تجدید عهد و پیمان کردند.

امام جمعه کوهبنان گفت: از زمان آغاز مبارزات حضرت امام خمینی (ره) علیه استکبار جهانی و حکام ظلم و جور باز هم دشمنان به مبارزه با حضرت امام راحل پرداختند و پس از پیروزی انقلاب که دست خود را از چپاول و غارت اموال عمومی ایران اسلامی خالی دیدند از طرق مختلف قصد داشتند تا ضربه مهلکی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: رژیم بعث عراق و حامیان آنان قصد داشتند در فاصله چندین روز به پایتخت کشور برسند و کار را یکسره کنند، اما زهی خیال باطل که با یک اشاره حضرت امام خمینی (ره) بسیج و سپاه پاسداران از میان جوانان و نوجوانان ولایتمدار، مقتدر، متعهد و متعبد تشکیل شد.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی همچون دژی محکم اما با دست خالی در برابر متجاوزان تا دندان مسلح مقاومت کردند و مانع پیشرفت آنان شدند و این مقاومت و دفاع هشت سال به طول انجامید و در نهایت هم عزت، پیروزی، سربلندی و افتخار از آن ملت ایران اسلامی شد.

جعفری ابراز داشت: عزت، عظمت، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدان و رهبری مقتدرانه حضرت امام راحل بود که امروز هم منویات و فرمایشات گهربار رهبر فرزانه و متفکر انقلاب خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام شده و آنان جرات ندارند در مقابل قدرت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان ما قد علم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار