رئیس حوزه هنری استان سمنان خبر داد؛

برگزاری کارگاه داستان نویسی در سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری دومین دوره کارگاه داستان نویسی حوزه هنری استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ - 22September 2016

برگزاری کارگاه داستان نویسی در سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان،  داود یاراحمدی اظهار داشت: دومین دوره کارگاه داستان نویسی از سوی واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان سمنان و با تدریس مهدی زارع به پایان رسید.

وی گفت: جملهنویسی و نظام فرهنگی، حل مساله، ماجراسازی بر اساس نظام علتها، محرکهای تصمیمگیری، دفاع از شخصیتها، افتتاحیه در داستان، بررسی طرح و ایجاد پیوند در عناصر طرح و پایان بندی از عمده سرفصلهای این دوره بود.

یاراحمدی تصریح کرد: تا کنون چند طرح از شرکتکنندگان در این کارگاه آماده شده است که در دوره سوم این کارگاه به مرحله نوشتن خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دومین دوره کارگاه داستان نویسی در10 جلسه در محل حوزه هنری استان سمنان برگزار شد ادامه داد: ثبت نام از علاقمندان برای حضور در دوره سوم این کارگاه از هماکنون در واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان آغاز شده است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری نشست نقد رمان«قوش» در حوزه هنری استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: نشست نقد رمان «قوش» همزمان با هفته دفاع مقدس در حوزه هنری استان سمنان برگزار میشود.

وی ادامه داد:  به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نشست نقد رمان «قوش» نوشته «ساسان ناطق» روز یکشنبه 4 مهر 95 با حضور نویسنده رمان و جمعی از نویسندگان، هنرمندان و منتقدان استان در حوزه هنری استان سمنان برگزار خواهد شد..

یاراحمدی اظهار کرد: رمان قوش ماجرای چند نوجوان در روستایی است که توسط عراقیها تصرف شده و فرایند تغییر و تحول برخی شخصیت ها را بررسی میکند.

رمان قوش در 132 صفحه در قطع جیبی با شمارگان 2000 نسخه در بهار سال 95 توسط انتشارات ادب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار