نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

عده‌ای ارزش‌های دوران دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی اشخاص یا دوران دفاع مقدس را فراموش کرده و یا دچار زرق و برق دنیا شده‌اند که می‌گویند اقتدار ملت به نیروهای مسلح نیست.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 22September 2016

عده‌ای ارزش‌های دوران دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند

به گزارش دفاع پرس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران در اردوگاه غدیر قم اظهار داشت: متاسفانه برخی اشخاص یا دوران دفاع مقدس را فراموش کرده و یا دچار زرق و برق دنیا شده اند که می گویند اقتدار ملت به نیروهای مسلح نیست، ملت ایران به چنین سخنانی اعتماد نکرده و آن را قبول ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ما امروز نمی توانند به ملت ایران آسیب وارد کنند برای این است که در نیروهای مسلح ما فرهنگ دفاع مقدس هنوز ساری و جاری است، اقتدار نظام علاوه بر تدابیر رهبری و وحدت مردم، مرهون اقتدار نیروهای مسلح می باشد.

امیرآبادی گفت: ما امروز پیشرفته ترین سلاح هایی را داریم که می تواند دورترین مناطق را مورد هدف قرار دهد و از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کند و این توسط جوانان با فرهنگ دفاع مقدس به دست آمد.

وی افزود: در ساخت موشک های زمین زن و زمین به هوا و سایر موشک ها در مجموعه هوا و فضا، هیچ متخصص خارجی به رزمندگان ما مشاوره نداده بلکه توسط خود جوانان طراحی و ساخته شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مساله رانت و خویشاوند سالاری در عرصه اقتصاد، بیمه ها و بانک ها را باید به نوعی دوری از فرهنگ دفاع مقدس دانست و نیروهای جوانی که می توانند مشکلات کشور را حل کنند در عرصه اقتصاد جایگاهی ندارند و اجازه ورود به آنها داده نمی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار