رونمایی از 12 کتاب و یک سایت با موضوع دفاع مقدس در شیراز

اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در همایش « قبیله عشق » از 12 کتاب و یک سایت رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ - 21September 2016

رونمایی از 12 کتاب و یک سایت با موضوع دفاع مقدس در شیراز

به گزارش دفاع پرس از فارس، عصر امروز همایش قبیله عشق  با همکاری اداره حفظ آثار شهدا و کانون مساجد استان فارس برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار شهدای استان فارس با اشاره به سبک زندگی شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس پر از رمز و رازهایی است که در صورت کشف و استخراح میتواند چراغ روشنگر و الگوی مناسبی برای زندگی باشد.

سردار خداداد ابراهیمی با بیان اینکه چند سال است که بحث اقتصاد مقامتی از سفارشات رهبری است، گفت: اقتصاد مقاومتی در سالهای مقاومتی به صورت عملی و کاربردی اجرا شد.

وی افزود: ایران در دفاع مقدس تحریم بود و حتی سیم خاردار هم نداشت و وقتی نیاز به سلاح ضد آب بود، نیروها با گریس و موادی دیگر این کار را انجام میدادند. هر کمبودی احساس میشد راهکاری برایش پیدا میکردند تا نیازمند بیگانه نشوند.

ابراهیمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در جنگ تمرین شده، تصریح کرد: مدیران جهادی و انقلابی ساخته جنگ هستند، جنگ رییس جمهور و مسئول تربیت کرده و باید از آن درس گرفت.

مدیر کل حفظ آثار شهدای استان فارس با اشاره دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد: جنگ 8 ساله به اندازه 10 سال فرمانده ساخت. سردار سلیمانیها که در جبهههای اطراف ماموریتهای مستشاری انجام میدهند ساخته جنگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ 8 ساله پدر و مادرهای شهیدی ساخته که آیات زنده قرآن هستند، دخترانی ساخت که با ازدواج با جانبازان و نگهداری از آنها جهانیان را شگفتزده کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه دشمن ابتدا نوک شمشیرش را سمت آبروی افراد میگیرد، افزود: با رجاییها و دستغیبها هم همین کار را کردند و چون نتیجهبخش نبود، حدف فیزیکی انجام دادند.

در همایش قبله عشق از 12 کتاب تخصصی حوزه دفاع مقدس در قالب خاطرات، شعر و داستان رونمایی شد.

همچنین در این مراسم از سایت داخلی اداره حفظ آثار و ارزشهای شهدای دفاع مقدس رونمایی شد که علاقمندان میتوانند با مراجعه به آدرس ww.defafars.irبرنامهها و محصولات این اداره را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار