فرمانده سپاه کربلا مازندران:

وظیفه حمایت از انقلاب مختص نظامی‌ها نیست

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: امروز وظیفه حمایت از انقلاب تنها اختصاص به ما که لباس نظامی به تن داریم نمی‌شود، بلکه هرکس که بسیجی است و در هر مسئولیتی، انقلاب را قبول دارد و آماده دفاع است، باید، بی‌اعتقادی مطلق به قدرت‌های سلطه‌گر و در رأس آنها آمریکا داشته باشد و این فرهنگ را روز به روز گسترش دهد.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 21September 2016

وظیفه حمایت از انقلاب مختص نظامی‌ها نیست

به گزارش  دفاع پرس از مازندران، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: بعد از 37 سال از گذشت جنگ تحمیلی با برگزاری مراسم مختلف، این واقعه بزرگ را گرامی میداریم و با این برنامهها به جهانیان اعلام میکنیم که اسلام دین ایستادگی، مقاومت، ظلمستیزی، عدالتخواهی و حمایت از مظلومان و مستضعفان است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و بزرگی این مملکت مرهون این ایستادگی به خصوص در هشت سال دفاع مقدس است، افزود: اگر ایستادگی مقاومت حزبالله، ایثارگران، بسیجیان و نیروهای مؤمن، انقلابی، انتظامی و سپاه نبود، بعد از این همه توطئهها، 10 بار انقلاب فروخته شده بود.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: کسانی در کشور هستند که اهل مقاومت و ایستادگی نیستند و پرمدعی هستند، کسانی که مطالبی برخلاف مطالب امام گفتند و روشهایی برخلاف روش امام و رهبر پیمودند.

سرداربابایی تبیین کرد: پیام امام در منشور روحانیت این بود که ما انقلاب را در جنگ صادر و مظلومیت خود را در جنگ ثابت کردیم و پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم، دوست و دشمن را شناختیم و در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی یادآور شد: این فرموده امام اشاره به کسانی دارد که با اندک فشار دشمن، نگاهشان به سمت بیگانگان و غرب است، در جنگ نشان دادیم علیه همه قدرتها و ابرقدرتها میتوان سالیان سال دفاع کرد، جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه جنگ ما جنگ حق و باطل و فقر و غنی بود، ادامه داد: این فرموده امام اشاره به کسانی دارد که در سایه امنیت با اندک اقدامات، مردم را می رنجانند، اشاره ما به حقوق نجومی و برخورد سست مسؤولان نسبت به فساد مالی این افراد دارد.

وی اضافه کرد: بعد از جنگ، زمزمه علیه جنگ و دفاع مقدس شروع شد، بعضی اظهار پشیمانی کردند و عدهای گفتند جنگ به موزه تاریخی سپرده شد، نگاههایی که غیرانقلابی، غیراعتقادی و غیرجهادی بود و در بعضی مسئولان نیز رسوخ کرد، بنابراین ما با تغییر نگرش در چهرهها و عقاید روبهرو بودیم که اگر نبود چهرههای انقلابی در اقشار مختلف جامعه، معلوم نبود وضعیت ما چه میشد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تشریح کرد: امروز وظیفه حمایت از انقلاب تنها اختصاص به ما که لباس نظامی به تن داریم نمیشود، بلکه هرکس که بسیجی است و در هر مسئولیتی، انقلاب را قبول دارد و آماده دفاع است، باید، بیاعتقادی مطلق به قدرتهای سلطهگر و در رأس آنها آمریکا داشته باشد و این فرهنگ را روز به روز گسترش دهد.

وی افزود: در مقابل کسانی که نگاه به کدخدا دارند ما باید نگاه به خدا داشته باشیم و باید بیاعتقادتر از همیشه به آمریکا باشیم.

این مسئول ادامه داد: لازمه رسیدن به آرمان انقلاب و مبارزه با توطئه، داشتن حرکت جهادی است، دفاع از امنیت از مهمترین وظیفه نیروهای مسلح و سپاه است.

وی توضیح داد: ما به خانواده شهدای حرم اهل بیت(ع) میبالیم، برای ما عزیز هستند و به گردن ما حق دارند، تلاش مرزبانان، پلیس و ارتش، سپاه و بسیج قابل تقدیر است؛ ما همزمان به امنیت داخلی و خارجی توجه داریم.

سرداربابایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند سپاه علاوه بر حفظ امنیت در عرصه سازندگی، عمرانی، خدماترسانی به محرومان، حوزه فرهنگی و هنری نیز تأثیرگذار است و باید این خدمات ادامه یابد، یادآور شد: باید این خدمات ارزنده سپاه به مردم اطلاعرسانی شود.

وی در پاسخ به سخن کسانی که میگویند عامل پیشرفت بعضی کشورها این است که سازمانهای نظامی جمعآوری شد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که سخنانی از جانب بعضی مسئولان مطرح شد که باور این سخنان از کسانی که به آنها نسبت داده میشود سخت است، اما اگر گفته شده حرف غلطی است، هیچ کشور عاقلی نیروهای دفاعی خود را کنار نمیگذارد بلکه روز به روز به استحکام آن میافزاید.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران متذکر شد: امیدواریم با این روشنگری رهبر معظم انقلاب، مجلس در خصوص بودجه دفاعی تجدیدنظر کند و نمایندگان نیز اقدامات لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: عدهای در کشور به نظام سلطه بیاعتماد نیستند و گرچه به زبان اعلام میکنند، اما در عمل چنین نیستند و اصرار به مذاکره با دشمن دارند.

سرداربابایی با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری ایجاد امنیت محیطی، اجتماعی، فرهنگی و فکری در کنار امنیت نظامی است، تصریح کرد: باید جلوی انحراف فکری و گناه را گرفت و سپاه باید در این موارد نقشآفرینی کند، چراکه ایجاد امنیت محیطی، فرهنگی و فکری از وظایف سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار