نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

محرم، رسانه شیعیان است/ نقش مداحان در بخش گفتاری این رسانه

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه محرم، رسانه شیعیان است، گفت: مداحان در بخش گفتاری این رسانه نقش دارند با ستایش توانستند اهل بیت (ع) را در جامعه نگه دارند.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ - 21September 2016

محرم، رسانه شیعیان است/ نقش مداحان در بخش گفتاری این رسانه

به گزارش  دفاع پرس از مازندران،آیتالله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دومین دوره تجلیل از پیرغلامان مداح استان مازندران که در سالن همایشهای الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: غدیر بدون حضرت مهدی موعود (عج) ناقص است و با این قرائت عاشورا مفسر و مبین میشود.

وی با بیان اینکه محرم، رسانه شیعیان است، افزود:  مداحان در بخش گفتاری این رسانه نقش دارند با ستایش توانستند اهل بیت (ع)  را در جامعه نگه دارند.

نماینده ولیفقیه با اشاره به اینکه عاشورا جنبه عاطفی و عقلانی دارد، اضافه کرد: هر نهضتی مرکب از عشق و شعور است و عاشورا هر دو جنبه را دارد این در حالی است که شور و عشق باید بیپیرایه باشد.

این مسؤول با بیان اینکه به هر وسیلهای نباید اشک مخاطبان را درآورد، گفت: مداحان اهل بیت (ع) را نباید وسیله معاش قرار دهند.

امام جمعه مرکز مازندران، امام حسین (ع) را سرمایه معنوی مومنان در همه دوران دانست و افزود: اگر غربیها سرمایهای همچون امام حسین (ع) را داشتند برای پیشرفت معنوی از ایشان بهره میبردند، لازم است شیعیان در قلب و زبان خود ذکر امام حسین و حضرت زینب (س) را همسان جاری کند.

آیت الله طبرسی عزاداری را شعار امامت دانست و تصریح کرد: روزی که عزاداری تمام شود شعار امامت برای شیعه تمام میشود.

نماینده ولیفقیه در مازندران با بیان اینکه عاشورا سبب شد تا جمهوری اسلامی 37 سال در مقابل کفر مقاومت کند، گفت: تعطیلی عاشورا از برنامههای جدی دشمنان دین است که از دوران طاغوت شاهد بودیم رضا شاه ملعون هم تعطیلی عاشورا را در برنامه خود داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها