رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر:

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهرستان ابهر برگزار می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ - 21September 2016

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهرستان ابهر برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، عبدالحسین بختیاری اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نشستهای تخصصی کتابخوان یا معرفی کتاب در شهرستان ابهر برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه نشستهای تخصصی کتابخوان در مناسبتهای مختلف برنامهریزی شده و اجرا میشود، تصریح کرد: این نشستها در حال حاضر با موضوع دفاع مقدس در سطح کتابخانههای عمومی شهرستان ابهر تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانههای عمومی شهرستان ابهر با بیان اینکه نمایشگاههای کتاب از منابع موجود در موضوع دفاع مقدس، در کتابخانههای شهرستان ابهر برگزار میشود، اضافه کرد: این نمایشگاهها به صورت نمایشگاههای مناسبتی برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل جلسات قصهگویی با موضوع دفاع مقدس، در کتابخانههای عمومی شهرستان ابهر، یکی دیگر از برنامههای مورد نظر و پیشبینی شده اداره کتابخانههای عمومی شهرستان برای هفته دفاع مقدس است، یادآور شد: بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته مسابقات نقاشی ویژه کودک نیز در بخش کودک کتابخانههای عمومی شهرستان برگزار میشود.

بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته سه باب کتابخانه در سه روستای شهرستان ابهر احداث و راهاندازی شده است، بیان داشت: احداث کتابخانه در روستای «ارهان» نیز در محله تهیه نقشه و طراحی است.

وی ادامه داد: در راستای دسترسی آسان به کتاب در مناطق روستایی نسبت به ایجاد شرایط و امکانات در این مناطق اقدام میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها