روستای گازران میزبان سومین یادواره شهداء می شود

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سومین یادواره شهدای روستای گازران با حضورمشاور فرماندهی کل سپاه سردار عروج برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ - 21September 2016

روستای گازران میزبان سومین یادواره شهداء می شود

به گزارش دفاع پرس ، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید شهرستان خنداب، شهرام ثامنی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خنداب با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار داشت: گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان خنداب، دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر، تعویض تصاویر شهدا در بلوار ورودی شهر خنداب، دیوارنویسی مسجد محله قلعه خنداب و تعویض پرچم مزار مطهر شهدا از جمله برنامه های این ایام در شهرستان خنداب هستند.

وی افزود: سومین یادواره 14 شهید روستای گازران نیز در روز شنبه سوم مهرماه در مسجد جامع این روستا برگزار می شود که سردار عروج مشاور فرماندهی کل سپاه سخنرانی خواهد داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خنداب تصریح کرد: این مراسم با مشارکت بخشداری قرهچای و سپاه ناحیه خنداب برگزر میشود و قرار است که از خانواده شهدا و سرگروههای صالحین نیز تجلیل شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده قرار است که در این مراسم از بهترین دلنوشته و نقاشی که در وصف شهید انجام شده است تقدیر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار