معاون بازرسی بنیاد حفظ آثار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد

سردار عبداله روشن، معاون بازرسی بنیاد از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ - 21September 2016

معاون بازرسی بنیاد حفظ آثار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالله روشن معاون بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از مراحل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیر کل حفظ آثار استان اردبیل صورت گرفت، سردار روشن با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل بعد از رفع معارض، قرار گرفتن این مرکز در محل رینگ گردشگری و تفریحی شورابیل را از مزایای منحصر به فرد آن برشمرد و اظهار داشت: استان اردبیل نقش بسزایی را در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس ایفا نموده است و مرکز فرهنگی ظرفیت بروز و نمود و تبیین نقش بی بدیل این استان در دفاع مقدس را دارد.

در این بازدید علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز از پی گیری های خود در جهت اختصاص اعتبار مناسب به ادامه روند ساخت مرکز فرهنگی اشاره کرد و از پی گیری بحث محتوایی و موزه آرایی آن همزمان با ساخت سایت خبر داد.

درحاشیه این بازدید، سردار روشن از روند آماده سازی غرفه های مختلف نمایشگاه فرهنگی رزمی عملیات کربلای 4 در محل جنب مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار