رژه نیروهای مسلح یزد در میدان امام حسین(ع) برگزار شد + تصاویر

صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور، نیروهای مسلح یزد رژه خود را در میدان امام حسین(ع) یزد برگزار کردند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ - 21September 2016

رژه نیروهای مسلح یزد در میدان امام حسین(ع) برگزار شد + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از یزد، صبح امروز در رژه بزرگ نیروهای مسلح  در یزد، آیتالله محمدرضا  نماینده ولیفقیه در استان و امامجمعه یزد،، محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، ، مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، و جمعی از مسئولان و مقامات ارشد استان حضور داشتند.

گفتنی است در این مراسم دهها گروهان نمونه یزد از روبروی جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی خود را در دفاع از میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم اظهار داشت: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که دشمن ایران با حمایت کشورهای بزرگ جهان تا دندان مسلح بود و ایران از هیچ توان نظامی خاصی بهرهمند نبود.

وی با اشاره به اینکه اسناد حمایت بزرگترین قدرتهای نظامی جهان از رژیم بعث عراق برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی ایران موجود است، ادامه داد: دشمن گمان میکرد که میتواند در یک هفته ایران را فتح کرده و به تهران دست پیدا کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: با این وجود مردم ایران پای کار آمدند و با کمترین امکانات در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند به گونهای که در نقاط مختلف دشمن زمینگیر میشد. 

فتوحی با تاکید بر مددهای الهی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی جبهه حق علیه باطل افزود: به دلیل کمبودهایی که در آن زمان وجود داشت و عدم امکان ورود تجهیزات نظامی از خارج کشور، ما توانستیم با اتکا به توان داخلی، نیاز خود را برطرف کنیم و ادوات مورد نیاز کشور را خودمان تولید کنیم.

وی به فتنه های دشمنان علیه ملت ایران اشار کرد و گفت: اینکه ما امروز شاهد هستیم کشور در زمینههای علمی با پیشرفت روبهرو است به این دلیل است که در هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از انقلاب کمبودهای زیادی وجود داشت و با خلاقیت و نوآوری جوانان و متخصصان داخلی، این کمبودها مرتفع و به تکنولوژی آن دست پیدا کردیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه توان دفاع نظامی جمهوری اسلامی ایران هر روز باید قویتر از قبل باشد، گفت: استبکار جهانی به خوبی این موضوع را باید بداند که نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و بسیج با تمام توان و اعتقاد راسخ خود بر حفاظت از انقلاب اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت فقیه راه خود را ادامه میدهد.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف جهان صادر شده است، گفت: امروز توان ایران در حدی است که نه تنها برای دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور بلکه برای دفاع از دیگر مسلمانان و مظلومان جهان و دفاع از مرزهای عقیدتی خودمان در سراسر جهان آمادگی کامل داریم.

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار