نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

تا پای جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن باید بداند ملت ایران همچون گذشته برای دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و تا پای جان از انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ - 21September 2016

تا پای جان از انقلاب دفاع خواهیم کرد

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در رژه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح با تبریک دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رژه 31 شهریور از ارزش ویژه ای برخوردار است چرا که دوران دفاع مقدس و خاطرات آن را برای ما تداعی میکند.

وی با بیان اینکه ما برای دفاع از انقلاب خود سرمایههای عظیمی را به میدان جنگ آوردیم، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ با وجود نداشتن سلاحهای قدرتمند اما توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم چرا که سرمایههای عظیمی همچون معنویت، ایمان، روحیه جهادی و انقلابی را در اختیار داشتیم و به میدان جنگ آوردیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب نباید یادشان برود که ما همان مردمان دوران دفاع مقدس هستیم و هیچگاه از پای نخواهیم نشست و همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم روحیه انقلابی خود را از دوران انقلاب همراه دارند، افزود: دشمنان باید بدانند که جوانان ما شادتر و فعالتر از گذشته در میدان حضور دارند و برای دفاع از اسلام و انقلاب فعالیت میکنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت ما ملتی منسجم است، عنوان کرد: ما از کل دوران اسلام عبرت گرفته ایم و در مقابل دشمنان خود کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار