با شعار ما آماده‌ایم؛

رژه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری آغاز شد

همزمان با 31 شهریور و اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه اقتدا و صلابت نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ - 21September 2016

رژه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری آغاز شد

به گزارش  دفاع پرس ازچهارمحال و بختیاری، همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با هدف تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب، فرماندهی معظم کل قوا، با حضور مقامات ارشد نظامی، انتظامی و اجرایی استان آغاز شد.

در این مراسم باشکوه، یگان های نظامی پیاده و مکانیزه، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و گردان های بیت المقدس، کوثر، الزهرا و امام حسین علیه السلام از مقابل کلام الله مجید، تمثال مبارک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد (مقابل استانداری) با سبک های مختلف کلاسیک و حماسی رژه می روند.

گروه پرچم، جانبازان، رزم نوازان، پایوران و نیروهای وظیفه سپاه و ناجا، گروهان های نمونه عشایری بسیج، پلیس افتخاری، و یگان های محمول موشکی، توپخانه، ادوات ضد زره، جنگ نوین، جنگ الکترونیک، پدافند هوایی، پلیس راهنمایی و رانندگی، یگان ویژه پاسداران و ... در این روز، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را به نمایش می گذارند.

گفتنی است، نظیر این مراسم با برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و رژه موتوری در سایر شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار