بیانیه سپاه الغدیر یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

در بیانیه سپاه الغدیر یزد آمده است: ضرورت دارد ملت شهید پرور ایران و مردم دارالعباده یزد با بصیرتی عمارگونه به عقبه صحنه کنونی بنگرند و نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ - 21September 2016

بیانیه سپاه الغدیر یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از یزد، سپاه الغدیر استان یزد با صدور بیانیه ای هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. در  این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الحیم

31 شهریورماه تداعی کننده یکی از طلایی ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است. در این روز ارتش مجهز صدام با پشتیبانی قدرت های جهانی، با تجاوز به خاک میهن اسلامی مان، آغازگر یک جنگ تمام عیار 8 ساله گردید؛ این دوران بود که عیار ناب ملت قهرمان ایران، خود را نشان داد و روح خداجو و شخصیت سلحشور این ملت که با نفس مسیحایی حضرت روح الله به جنبش درآمده بود، تمام معادلات ظالمان را بهم ریخت.

مقاومت دلیرانه جوانان مسلمان در عملیات های متعدد چنان افتخار آمیز و تحسین برنگیز است که شایسته است بارها و بارها مورد بازخوانی قرار گیرد؛ چرا که به امر الهی: «و امّا بنعمتک ربّک فحدّث»(سوره ضحی آیه11)؛ دفاع مقدس یادآور آزموده شدن وعده الهی «یا ایها الذین امنوا ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»(سوره مبارکه محمد(ص) آیه 7) در بیت المقدس و طریق القدس و والفجر 8 و دیگر عملیات ها است؛ دفاع مقدس یادآور اثبات وعده ها و بشارت های مکرر الهی در قرآن کریم است؛

با دفاع مقدس بود که ملت ایران با تمام وجود به این نتیجه رسید که بن بستی برای یک ملت مجاهد وجود ندارد، همانگونه که خداوند تعالی با قاطعیت فرمود:«والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا»(سوره عنکبوت آیه 69) ؛ مکتب دفاع مقدس به ما اثبات کرد مکر و تدارک و هجمه ابرقدرت ها در مقابل نصرت الهی مطلقا توان عرض اندام ندارد.

نتیجه مقاومت ها و رشادت های جوانان مسلمان در آن دوران سرنوشت ساز این بود که امروز، عزت و اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان مورد اعتراف همگانی است؛ محور مقاومت در منطقه غرب آسیا ماحصل بسط گفتمان تفکر انقلاب اسلامی و صدور تجربیات دفاع مقدس است؛

امروزه آثار شگرف و حیرتآور دفاع مقدس درفراسوی جغرافیای ایران اسلامی برای شیطان بزرگ و طاغوت اعظم، آمریکا و صهیونیسم خبیث، هراس آفرین شده است؛ شکستن هیمنه پوشالی صهیونیسم متجاوز و حیوان صفت در برابرمقاومت اسلامی لبنان و فلسطین، شکفتن جوانه های بیداری اسلامی در یمن و بحرین، بی آبرو شدن شجره ملعونه آل سعود در میان مسلمانان و واکنش هوشمندانه در بحران چند لایه و پیچیده سوریه، ماحصل ایستادگی مظلومانه شهیدان و حماسهسازان هشت سال دفاع مقدس است.

اما کشور عزیزمان برای ادامه مسیر خود با دشمنی های پچیده جدید روبرو است و بهترین راه آن است که از مکتب پیروزی ساز دفاع مقدس الهام بگیریم. مکتب دفاع مقدس یک منبع اصیل برای نبرد نظامی، حفظ امنیت، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی و سیاست خارجی عزتمندانه است.

بر طبق رصد های دقیق، برنامه نفوذ دشمنان که یک برنامه بسیار پر دامنه، کم سابقه و خطرناک است، کشور را در معرض تهدیداتی قرار داده است؛ برنامه نفوذ درصدد منهدم سازی عناصر اقتدار بخش کشور در حوزه های منطقه ای، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است. دشمن مترصد است ناکامی ها و تلخ کامی های گذشته خود را که در نبرد سخت رقم خورده بود با یک جنگ نرم و خدعه تمام عیار و با بهره گیری از پیاده نظام داخلی خود، جبران نماید.

ضرورت دارد ملت شهید پرور ایران و مردم دارالعباده یزد با بصیرتی عمارگونه به عقبه صحنه کنونی بنگرند و نقشه های دشمنان را بی اثر نمایند. بدون شک ایجاد دو دستگی و چند دستگی در میان مردم با حاشیه سازی های انحرافی از طریق القاء مطالبات کاذب، از جمله نقشه هایی است که نباید در دام آن قرار گیریم.

فرهنگ شهادت و مجاهدت یک مسیر وحدت ساز و عزت آفرین برای عموم مردم ایران است و امیدواریم همانگونه که امنیت امروز جامعه با مجاهدت مدافعان حرم و کلیه نیروهای خدوم نظامی، امنیتی و انتظامی به نحو قابل تحسینی حفظ شده است، مطالبات اقتصادی و معیشتی عموم مردم نیز با اتکا به سیاست های منبعث از فرهنگ دفاع مقدس و بر پایه اصل تجربه شده «ما می توانیم» به نحو قابل قبولی، اجرایی شود.

در پایان با درود بی انتها به ارواح نورانی شهدای دفاع مقدس و ارواح قدسی شهدای حریم ولایت، علی الخصوص شهدای شهر دارالعباده یزد اعلام میداریم فرهنگ اصیل و تفکر ناب دفاع مقدس از قلب ها و ذهن های کلیه خادمان ملت در سپاه الغدیر استان یزد پاک نخواهد شد و الغدیریان به تأسّی از شهدا همه توان خود را در راه اجرایی سازی فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به کار خواهند بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار