مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد؛

تولید و پخش حدود 6 هزار دقیقه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش بیش از 5 هزار و 800 دقیقه برنامه، همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 19September 2016

تولید و پخش حدود 6 هزار دقیقه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سیدرضا موسوی اظهار داشت: همه ساله با فرارسیدن هفته دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز زنجان، برنامههای مختلفی را اجرایی می کند.

وی گفت: امسال هم با پیشبینیهای صورت گرفته در حوزههای سیما، صدا و خبر برنامههای متنوع و جذابی با محوریت دفاع مقدس تولید، تامین و پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: در معاونت سیما، ویژه برنامه تلویزیونی «روایت شیدایی» هر شب به صورت زنده از محل پادگان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان پخش خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در این برنامه که با هدف پرداخت به مضامین دفاع هشت ساله ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی تولید خواهد شد سرداران، فرماندهان و رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس ضمن بازگویی خاطرات این دوران، به تبیین رشادتها و ایثار بینظیر رزمندگان اسلام در آن سالها و اهمیت حفظ و انتشار معارف دفاع مقدس میپردازند.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: از جمله آیتمهای جذاب این برنامه میتوان به یاد یاران (هر شب مصاحبه با خانواده یک شهید و همرزمان وی)، اخبار دفاع مقدس (هر شب تشریح یک عملیات که رزمندگان زنجانی در آن نقش داشتهاند) گزارش مردمی، گزارش از جانبازان قطع نخاع، نمایش، کلیپ، سرود و... اشاره کرد.

وی اظهار کرد: دیگر ویژه برنامه سیما در این ایام پوشش و تولید 5 برنامه 90 دقیقهای از بازنمایی عملیات خیبر توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان است که به مدت 5 روز در گاوازنگ زنجان برگزار خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه از سایر برنامههای روتین معاونت سیما مانند امتداد، آلاچیق، سلام زنجان، عطر آدینه و ..... هرکدام به فراخور موضوع، در کنار برنامههای تامینی پخش سیما به موضوع دفاع مقدس پرداخت خواهند کرد، گفت: در مجموع معاونت سیما بیش از 4500 دقیقه برنامه در این راستا پیشبینی کرده است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه معاونت صدای مرکز نیز برنامههای متعددی را برای این هفته تدارک دیده است، تصریح کرد: برنامه «مقاومت حماسه سی»، ویژه برنامه صدا برای این مناسبت است که فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان مهمان برنامه در آن حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این برنامه آیتمهای متنوعی از جمله گزارش مردمی، بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بازگویی خاطرات جبهه، سرود و نماهنگهای مختلف و ... در برنامه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه دیگر ویژه برنامههای صدا، «یک آسمان ستاره»، «نمایش ویژه دفاع مقدس» و «با ستارهها» (تأمینی) خواهند بود، گفت: همچنین سایر برنامههای روتین تولیدی و تأمینی پخش رادیو نیز با حال و هوای دفاع مقدس خواهند بود.

وی ادامه داد: در مجموع رادیوی استانی بیش از یکهزار و 300 دقیقه برنامه برای این هفته تولید و تامین کرده و پخش خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم در قالب اخبار و گزارشات ارسالی به سازمان، خبر رادیو و تلویزیون و تفاسیر ویژه به همراه مصاحبه با سرداران و رزمندگان آن دوران و گزارشات مردمی به مدت بیش از 300 دقیقه حال و هوای دوران حماسه را در بخشهای خبری زنده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها