رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره خبر داد؛

رونمایی از کتاب «شهیدان قدرت و سعید افشاری» در شهرستان خرم‌دره

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب شهیدان «قدرت و سعید افشاری» در شهرستان خرم‌دره رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 19September 2016

رونمایی از کتاب «شهیدان قدرت و سعید افشاری» در شهرستان خرم‌دره

 به گزارش دفاع پرس از زنجان، محرابعلی داودی اظهار داشت: برنامههای مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خرمدره پیشبینی شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس، کتاب «شهیدان قدرت و سعید افشاری» در شهرستان خرمدره رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا با عنوان آبروی محله از دیگر برنامهها در هفته دفاع مقدس به شمار میرود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره با بیان اینکه مراسم یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در شهرستان خرمدره برگزار میشود، اضافه کرد: این برنامه همراه با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم خواهد بود و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم یادواره شهدای خرمدره، یکی از همسنگران و همرزمان شهدا مدافع حرم نیز حضور پیدا میکند، ادامه داد: این برنامه با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام، پایگاه مقاومت امام خامنهای و هیأت امنای مسجد رسولالله(ص) برگزار میشود.

داودی با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان خرمدره همزمان با روز چهارشنبه 31 شهریورماه، یادآور شد: این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت رسولالله(ص) خرمدره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار