فرمانده قرارگاه غرب نزاجا:

جدیدترین تجهیزات دفاعی در رژه نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس جدیدترین تجهیزات دفاعی در رژه با شکوه ارتش در استان کرمانشاه به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ - 19September 2016

جدیدترین تجهیزات دفاعی در رژه نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر منوچهر کاظمی فرمانده قرارگاه منطقهای غرب نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: روز چهارشنبه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ساعت 9 صبح رژه باشکوه نیروهای مسلح با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه برگزار میشود.

فرمانده قرارگاه منطقهای غرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه باشکوه ارتش در شهرستانهای قصرشیرین، کرمانشاه، سرپلذهاب و اسلامآباد غرب برگزار میشود، گفت: این برنامه در شهرستان کرمانشاه نیز رأس ساعت 9 صبح در بلوار حضرت امام خمینی(ره) اجرا میشود.

کاظمی با اشاره به اینکه در این رژه اجرای عملیات هلیبرن چتربازان تیپ 55 هوابرد و رژه یگانهای پیاده و موتوری به نمایش گذاشته میشود، عنوان کرد: در این رژه آخرین و جدیدترین دستاوردهای ارتش در حوزه دفاع به نمایش گذاشته میشود.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات و سلاحهای حاضر در رژه ساخت کشور ایران است، بیان کرد: در این روز تجهیزات یگانهای پیاده، رزمی، توپخانه، مهندسی، پدافند هوایی، مخابرات، ش. م. ه در معرض دید عموم مردم قرار میگیرد.

کاظمی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور خانوادههای معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و با سخنرانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه انجام میشود، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دفاع از تمامیت ارضی انقلاب اسلامی را دارد و رژه و نمایش سلاح و تجهیزات در این رژه قطرهای از دریای وسیع امکانات نیروهای مسلح است.

وی شرکت در نماز جمعه با حضور نیروهای مسلح در سراسر استان، تجلیل از سربازان نمونه ارتش و دیدار با خانوادههای معظم شهدا را از دیگر برنامههای نیروی زمینی ارتش در هفته دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از دانشجویان ممتاز نیروهای مسلح و خانوادههای آنها و ایراد سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه توسط یکی از فرماندهان نیروهای مسلح از دیگر برنامههای هفته دفاع مقدس است.

کاظمی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس 46 هزار شهید و بیش از 150 هزار جانباز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، عنوان کرد: در طول دوران دفاع مقدس 48 هزار ارتشی به شهادت رسیدهاند که از این تعداد 46 هزار شهید متعلق به نیروی زمینی ارتش بود و 7800 شهید نیز از قرارگاه منطقه غرب اعزام شده بودند.

وی از برگزاری رزمایش ارتش در کرمانشاه خبر داد و گفت: این رزمایش توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم امسال و در منطقه عملیاتی کرمانشاه برگزار میشود و اکنون برنامهریزی برای اجرای باشکوه آن در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار