سردار ملکی خبر داد؛

برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرهای بزرگ مازندران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرهای بزرگ استان یکی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال است که در 31 شهریور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ - 19September 2016

برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرهای بزرگ مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: رشادتهای رزمندگان اسلامی غیرقابل وصف است.

وی تصریح کرد: باید همه با همدیگر زمینه معرفی اقدامات رزمندگان در دوران دفاع مقدس را فراهم کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 6 هزار برنامه در استان تدارک دیده شد که این برنامهها بخشی در مرکز استان و بخشی دیگر توسط نیروهای بسیجی در سطح پایگاهها بسیج اجرایی میشود.

این مقام مسئول با معرفی برخی برنامههای محوری این هفته در استان، اضافه کرد: برای برگزاری این برنامهها 12 کمیته در 22 شهرستان استان فعال شد و تلاش کردیم که این برنامهها زمینهای فراهم کند که در این هفته بخشی از دغدغههای رزمندگان در دوران دفاع مقدس را بازگو کند.

سردارملکی برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرهای بزرگ استان، گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم پیادهروی، برپایی نمایشگاههای متعدد از اقدامات انجام شده در دوران دفاع مقدس در استان و نیز برپایی نمایشگاه بازسازی واقعه غدیر را از مهمترین برنامههای محوری این هفته در استان اعلام کرد و افزود: برنامههای متعدد در این زمینه توسط پایگاههای بسیج در استان برگزاری میشود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم خواهان ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه هستند، گفت: ایجاد مراکز فرهنگی در سطح شهرهای استان از برنامههایی است که در حال پیگیری آن هستیم و چند مرکز فرهنگی در سطح استان با کمک خیران در حال افتتاح است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: یکی از خیران استان یک میلیارد تومان برای ایجاد مرکز فرهنگی در استان اختصاص داد که این مرکز فرهنگی در شهرستان رامسر ایجاد میشود.

سردار ملکی در پایان گفت: شورای فرهنگی حفظ آثار در همه شهرهای استان ایجاد میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار