همزمان با برپایی نمایشگاه آداب زیارت در حرم رضوی؛

شهدای آرمیده در حرم مطهر رضوی در غرفه شهدا معرفی می­‌شوند

در یکی از غرفه‌­های نمایشگاه آداب زیارت که غرفه شهدا نام گرفته است حضور راویان دفاع مقدس حضوری پررنگ و تأثیرگذار است و این یادگاران سال‌های خون و حماسه علاوه بر معرفی 626 شهید آرمیده در حرم مطهر رضوی، به سوالات و شبهات پیرامون دفاع مقدس نیز پاسخ می­‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 19September 2016

شهدای آرمیده در حرم مطهر رضوی در غرفه شهدا معرفی می­‌شوند

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با برگزاری نمایشگاه آداب زیارت توسط معاونت تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت رضا(ع)، غرفه­ای با عنوان غرفه شهدا دایر شده است.

این غرفه که در ابتدای ورودی بست طبرسی و در مکان باغ رضوان قدیم برپا شده، کار خود را از 25 مردادماه آغاز کرده است.

در غرفه شهدا که حضور راویان دفاع مقدس حضوری پررنگ و تأثیرگذار است، علاوه بر معرفی 626 شهید آرمیده در حرم مطهر رضوی، به سوالات و شبهات پیرامون دفاع مقدس نیز پاسخ داده میشود.

این غرفه تا پایان مهر ماه، همه روزه عصرها از ساعت 18 الی 23 پذیرای زائرین و مجاورین حضرت ثامن­­الحجج، علی­ابن موسی­الرضا(ع) خواهد بود.

در همین رابطه عباس آرانیان مدیر اجرایی انجمن فتح رضوی  اظهار داشت: تأمین راویان دفاع مقدس به منظور روایتگری در ایام مرتبط با دفاع مقدس بر عهده انجمن راویان فتح رضوی است.

وی افزود: در این نمایشگاه نیز هر روز یکی از راویان دفاع مقدس برای معرفی شهدایی که در حرم به خاک سپرده شده­اند و پاسخگویی به سوالات در غرفه شهدا حضور دارد.

وی در پایان به تأثیرگذاری غرفه شهدا در معرفی هر چه بهتر این عزیزان و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به زائرین سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این غرفه در مدت فعالیت خود پذیرای جمع زیادی از زائرین حضرت رضا(ع) از سراسر کشور بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار