دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان:

اساس امنیت کشور نشات گرفته از دوران دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: دفاع مقدس یکی از معیارهای سنجش حق و باطل در دنیای معاصر و اساس امنیت کشور ما است.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 19September 2016

اساس امنیت کشور نشات گرفته از دوران دفاع مقدس است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار محمد مهدی ابوالحسنی در نشست خبری با موضوع اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه اساس امنیت کشور ما از دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از معیارهای سنجش حق و باطل در دنیای معاصر شده و مقطع مهمی است که باید به اندازه اهمیت آن توجه شود.
 
وی گفت: امسال با برنامه روایت آفتاب به استقبال برنامه های هفته دفاع مقدس رفتیم که پرداختن به دفاع مقدس و فتح خرمشهر در آن جایگاه ویژه ای دارد و این برنامه با ظرفیت استانی در جای خود بی نظیر است.
 
سرهنگ ابوالحسنی، اجرای تور گردشگری دفاع مقدس ویژه ادارات و مدارس را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: ظرفیت های خوبی در استان در این زمینه از جمله مرکز فرهنگی دفاع مقدس و حرم شهدای گمنام داریم.
 
وی روایتگری در گلزارهای شهدا ویژه دانش آموزان و دانشجویان، دومین نشست کتابخوانی دفاع مقدس، برنامه سنگرسازان بی سنگر، قرائت وصیت نامه شهدا در صبحگاه سوم مهر در مدارس سراسر استان، دیدار با خانواده شهدا، نهمین یادواره شهدای تامین اجتماعی 9 مهر و یادواره شهدای گنجان در اول مهر با سخنرانی سردار صفوی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

این مقام مسئول همچنین از همایش پیشکسوتان دفاع مقدس نیروهای مسلح، اختتامیه جشنواره حرکت با رویکرد دفاع مقدس و سخنرانی امیردریادار سیاری، توزیع گسترده دفاع مقدس با تخفیف 50 درصد از سوی اداره کل حفظ آثار، گردهمایی اساتید دفاع مقدس در 8 مهر و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در هوانیروز خبر داد و گفت: صدا وسیمای مرکز استان ویژه برنامه مادران چشم انتظار را با حضور مادران رزمندگان مفقود الجسد و برنامه ای با حضور گردان نانوا در دفاع مقدس، خانم های روستای خانوک که نان رزمندگان لشکر 41 ثارالله را تامین می کردند پیش بینی کرده است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان تجلیل از پرستاران(همسران و مادران و خواهران) جانبازان 70 درصد و دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار