مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد؛

۱۰ مهر ماه اولین اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اردوهای دانش آموزی راهیان نور در سال تحصیلی 96-95 از دهم مهر ماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ - 19September 2016

۱۰ مهر ماه اولین اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان قزوینی

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سالار قاسمی با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی راهیان نور در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ از دهم مهر ماه آغاز خواهد شد، اظهار داشت: امسال این اردو با عنوان «طرح از مدرسه تا مدرسه» با حضور ۱۲ هزار و ۸۷۸ نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه دختران و پسران استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: اولین اعزام اردوی راهیان نور با حضور ۳۶۰ نفر از دانش آموزان ناحیه یک قزوین برگزار و تا پایان سال جاری بر اساس جدول زمان بندی کلیه دانش آموزان به این اردوی فرهنگی و تربیتی اعزام خوهند شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این اردوها در راستای توسعه و تقویت حرکت عظیم فرهنگی، تربیتی و به منظور آشنایی دانش آموزان استان با فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس و شهیدان سرافراز برگزار خواهد شد.

قاسمی تاکید کرد: اولین و اساسی ترین پیام بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی انتقال پیام مقاومت و ایستادگی پایدار در مقابل استکبار جهانی خصوصاً آمریکای جهان خوار است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانشآموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن یکی دیگر از اهداف اصلی اعزام کاروانهای راهیان نور دانشآموزی به مناطق عملیاتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار