مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

برگزاری مراسم یادبود شهدای سادات در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری مراسم یادبود شهدای سادات استان خبر داد و گفت: این مراسم در مسجد امیرالمؤمنین شهر زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 19September 2016

برگزاری مراسم یادبود شهدای سادات در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی کاظمی اظهار داشت: بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته 27 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس، در برگزاری برخی از برنامهها از جمله یادواره شهدا مشارکت دارد، گفت: در سطح شهرستانها نیز به مناسبت این هفته برنامههای مختلفی همچون دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران پیشبینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه همزمان با مراسم جشن عید غدیرخم، یادبود شهدای سادات استان زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم در مسجد امیرالمؤمنین شهر زنجان برگزار میشود.

وی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا و ایثارگران نیز در مراسم یادبود شهدای سادات استان زنجان حضور پیدا میکنند، اضافه کرد: این مراسم دوشنبهشب و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

کاظمی با اشاره بر اینکه شهدا فداکاریها و از جانگذشتگیهایی کردهاند که این کار آنها همیشه در دلها و یادها زنده است و هرگز فراموش نمیشود، افزود: امروز باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج راه شهدا گام برداشت.

وی ادامه داد: امروز همه ما مدیون خون شهدا و فداکاریهای آنها هستیم و این آرامش و امنیتی که در جامعه وجود دارد به دلیل از جان گذشتگی ایثارگران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار