کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 19September 2016

کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، هدایت صفری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس برنامههای مختلفی از سوی کمیته امداد اجرایی میشود.

وی با بیان اینکه از جمله برنامههای پیشبینی شده برای هفته دفاع مقدس کلنگزنی 12 واحد مسکونی است، اضافه کرد: همچنین اهدای جهیزیه و هدیه ازدواج به 8 نفر از خانوادههای تحت پوشش با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال از دیگر برنامههای این هفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه افتتاح 5 مورد طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 750میلیون ریال در سطح استان زنجان از دیگر برنامههای پیشبینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: اهدای بستههای فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت و دفاع از میهن اسلامی برای شرکت کنندگان در برنامه، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی در میان مددجویان و همچنین کارکنان امداد و غبار روبی مزار شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب در سطح استان نیز از دیگر برنامههای اجرایی در این ایام است.

وی در ادامه از بهرهبرداری از 9 سرویس بهداشتی و حمام با اعتباری بالغ بر 153 میلیون ریال از محل زکات در ابهر در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدار با نخبگان، مسؤولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سطح استان و برگزاری کارگاههای آموزشی برای جوانان با موضوع ایثار ـ مقاومت و شهادت در سطح استان و شهرستانها نیز از دیگر برنامههای اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

صفری همچنین از اجرای طرح فلاح در بین خانوادههای تحت حمایت در سطح شهرستانها خبر داد و گفت: برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا و دعای عرفه برای جوانان کانون پیرو ولایت و همکاران در سطح استان و شهرستانها، آذینبندی و نصب بنر در موضوعات هفته دفاع مقدس در فضاهای اداری نیز از دیگر برنامههایی است که امسال همزمان با هفته دفاع مقدس اجرایی میشود.

وی همچنین از اجرای طرح مفتاحالجنه خبر داد و گفت: تجلیل از همکاران ایثارگر و بسیجی طی مراسم ویژه هفته دفاع مقدس نیز دیگر برنامهای است که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار