به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

جلسه شورای راهبردی زنان در یزد برگزار شد

جلسه شورای راهبردی زنان ادارات یزد به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با موضوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ - 19September 2016

جلسه شورای راهبردی زنان در یزد برگزار شد

 به گزارش دفاع پرس از یزد، رقیه کرمانیان، کرمانیان مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد درابتدای این جلسه رشادتهای دوران دفاع مقدس را ستود و اظهار داشت: دفاع مقدس یک نعمت بود.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی بود برای جوانان که باید همیشه باز باشد، گفت: حفظ ارزش ها نباید به هفته دفاع مقدس اختصاص داده شود بلکه در طول سال باید ارزش های هشت ساله جنگ تحمیلی سر لوحه  کار  قرار بگیرد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: امسال در برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید به نقش زنان در دفاع مقدس بیشتر پرداخته شود.

کرمانیان از برگزاری جشنواره خانواده در هشتم مهرماه خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع اقتصاد و خانواده برگزار می شود که در کنار این جشنواره، دفاع مقدس و کارگاه های آموزشی با این موضوع را در نظر خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه مریم عاقلی، نماینده امور بانوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به استقامت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در الویت های پژوهشی سال نقش دفاع مقدس را پررنگ تر می کنیم.

اسماء طهرانی، نماینده امور بانوان صدا و سیمای مرکز یزد نیز در ادامه جلسه با اشاره به برنامه های صدا و سیما در هفته دفاع مقدس گفت: باید طرحی را اجرایی کنیم که دفاع مقدس با زندگی نوجوانان و جوانان  جامعه مان عجین شود.

همچنین فرح طالعی، نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی و فاطمه قانع، نماینده زنان سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به تمایل جوانان به شبکه های مجازی و اجتماعی، ایجاد و اختصاص یک شبکه اجتماعی به ارزش های دفاع مقدس را ضروری دانستند.

کبری رضوانی، معاون امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر زنان حماسه جنگ را نمی سرودند و جنگ را میان خانه ها یک ارزش تلقی نمی کردند مردها اراده و انگیزه رفتن به میدان جنگ را پیدا نمی کردند»، گفت: نقش زنان استان یزد در هشت سال دفاع مقدس برای همه روشن است.

رضوانی عنوان کرد:3200 برنامه با 60 عنوان اصلی در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است که غباروبی و عطر افشانی غبور شهدای زن استان، خاطره گویی زنان پشتیبان جنگ و تجلیل از ایشان، مسابقه کتابخوانی، دیدار از خانواده شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های ویژه بانوان در هفته دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها