به میزبانی فارس؛

نمایش خیابانی «زخم فراموشی» در جشنواره شهروند جنوب درخشید

نمایش خیابانی «زخم فراموشی» در چهارمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند جنوب استان فارس موفق به کسب عناوین برتر شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ - 19September 2016

نمایش خیابانی «زخم فراموشی» در جشنواره شهروند جنوب درخشید

 به گزارش دفاع پرس از خوزستان، نمایش خیابانی «زخم فراموشی» به نویسندگی «مصطفی بوعذار» و کارگردانی «معصومه عموری» به چهارمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند جنوب در استان فارس شهرستان فسا راه پیدا کرد و موفق به کسب عناوین برتر شد.  

نمایش زخم فراموشی با موضوع آسیب های اجتماعی و دفاع مقدس در قالب گروه تئاتر «آئین مردم» و به همت انجمن هنرهای نمایشی اهواز به عنوان تنها نماینده تئاتر اهواز در این جشنواره حضور داشت که طی پنج روز برگزاری این رویداد، سه اجرا در باغ ملی و بوستان کدیوری شهر فسا داشت که مورد استقبال عموم مخاطبان قرار گرفت.  

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب با حضور جمالی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استان و شهرستان فسا و هنرمندان در تالار اداره ارشاد برگزار شد.

در این آئین، در بخش بازیگری مرد رتبه سوم به «سید جلال حسینی» از نمایش خیابانی زخم فراموشی اختصاص یافت، همچنین رتبه سوم بازیگری زن به «معصومه عموری» بازیگر فعال اهوازی تعلق گرفت و این نمایش در بخش های نویسندگی و کارگردانی نیز کاندیدای دریافت جایزه بود.  

در این دوره از جشنواره که از ۲۱ تا ۲۵ شهریورماه جاری در شهرستان فسا برگزار شد، گروه های نمایشی از استانهای فارس، هرمزگان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار