راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در کوهبنان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: در هفته دفاع مقدس بخش کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ - 18September 2016

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در کوهبنان

به گزارش دفاع پرس از کرمان، خلیلالله باقیزاده در جلسه انجمن کتابخانههای عمومی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان بخش کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه عمومی شهرستان کوهبنان، راهاندازی میشود.

وی ادامه داد: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در بین کارکنان ادارات و نهادهای دولتی، اداره امور کتابخانههای عمومی شهرستان کوهبنان آمادگی دارد تا نسبت به نشست کتابخوانی و معرفی کتب جدید برای کارمندان ادارات اقدام کند.

باقیزاده بیان کرد: در هفته دفاع مقدس با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان بخش کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان راهاندازی میشود؛ تا محققان، دانشجویان و دانشآموزان بتوانند از این بخش بهرهمند شوند.

رئیس اداره امور کتابخانههای عمومی کوهبنان در پایان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) بر اقتصاد مقاومتی تاکید شده، در نظر داریم تا نشست کتابخوان اقتصاد مقاومتی را برای نخستین بار با حضور ناشران و اعضای فعال کتابخانهها در شهرستان کوهبنان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار