ادیانی:

روحیه بسیجی ملت ایران را در دفاع مقدس به پیروزی رساند

مسئول تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: روحیه بسیجی یعنی بدون هیچ اجر و مزد مادی در صحنه حاضر شوید و این همان روحیه‌ای است که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند.
کد خبر: ۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸ - 23January 2014

روحیه بسیجی ملت ایران را در دفاع مقدس به پیروزی رساند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در همایش یک روزه مسئولین عقیدتی نظارت و مدیران عقیدتی سیاسی حوزههای مقاومت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، که در سالن همایش امامزاده صالح(ع) برگزار شد، با اشاره به جایگاه عقیدتی و نظارت اظهار کرد: مجموعههای عقیدتی و نظارت، حشر و نشر خوبی با مردم دارند و در روند کاری خود باید بیشتر به جذب توجه کنند تا روحیه حذفی کنار گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین عقیدتی نظارت، سعی کنند گزارش کار خود را به موقع ارسال کرده و ضمن تعامل با فرمانده؛ با ائمه جماعات نیر ارتباط لازم را برقرار کنند. همچنین طرح "ابرار" را جدی گرفته و بر حلقههای صالحین نظارت کامل داشته باشید.

در ادامه این نشست یک روزه حجتالاسلام ادیانی مسئول تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار کرد: پنج عامل اصلی وجود دارد که بسیج را ممتاز ساخته است اولین اصل معرفت است به همین خاطر بسیجی در هر نهاد و اداره و یا سازمانی که حضور دارد باید نسبت به معارف دین و انقلاب اسلامی سرآمد مجموعه باشد. در حال حاضر خط اساسی که بسیج باید دنبال کند فقط خط انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مسئولین عقیدتی باید سطح معلوماتی خود را بیشتر کنند و در مجموعه ای که کار می کنند نقش رهبری و هادی را داشته باشند. بخش عمده ماموریت شما عمق بخشی به معارف دین و انقلاب است و باید بتوانید تحلیل درستی از انقلاب و ترفندهای دشمنان انقلاب داشته باشید.

وی روحیه بسیجی را دومین عامل تمایز بسیج از دیگر نهادها دانست و افزود: روحیه بسیجی یعنی بدون هیچ اجر و مزد مادی در صحنه حاضر شوید و این همان روحیه ای است که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند.

حجت الاسلام ادیانی سه عامل دیگر امتیاز بسیج را اخلاص، توکل به خدا و بصیرت عنوان کرد و افزود: عقیدتی سیاسی و نظارت عقیدتی باید با حفظ رشد این عوامل آنچنان بر کارها نظارت کند که آن بسیج نمونه شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار