حاجی بابایی در یادواره شهید رجایی:

اگر شهدای حرم نبودند عراق و حرمین در تسخیر داعش بود

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه میلیون‌ها جوان با خون و دل برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) رفته‌اند که که اگر شهدای حرم نبودند عراق و حرمین در تسخیر داعش بود.
کد خبر: ۹۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ - 25August 2016

اگر شهدای حرم نبودند عراق و حرمین در تسخیر داعش بود

به گزارش دفاع پرس از قزوین، حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بینالمللی امامخمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ شهادت، پیام عاشورا و قرآن به پیروزی رسید.

وی با اشاره به رابطه نزدیک بین رهبری، انقلاب و شهادت بیان کرد: بالا بردن پرچم اهلبیت هدف اصلی، اساسی و بلند مدت انقلاب بود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: هر هدفی جز این، ارزش شهادت را ندارد و کسی که در این راه شهید و یا کشته شود اگر برای هدفی جز این قدم برداشته باشد، شهید محسوب نمیشود.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اسلام اهل بیتی در دنیا ناشناخته بود و به اسلامی به دنیا معرفی شده بود که هیچ ضرری برای آمریکا و مستکبران نداشت، اما امروز اسلام اهل بیتی در دنیا شناخته شده است و با محوریت جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا و دشمنان مقابله میکند.

حاجی بابایی با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی شهدای حرم، خاطرنشان کرد: گسترش اسلام ناب در لبنان، غزه، آلمان و فرانسه حاصل تلاشهای شهدا است.

وی بیان کرد: امروزه میلیونها جوان با خون و دل برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) رفتهاند که این نشان دهنده تربیت انقلابی جوانان ما است چه بسا که اگر شهدای حرم نبودند عراق و حرمین در تسخیر داعش بود.

این مقام مسئول ابراز کرد: برخی غفلت کاریها و مسائل مختلف از سوی مسئولان، روح مردم را آزرده است اما این موارد قابل توجیه نیست که خانوادهها نتواند جوانانی همچون شهدای حرم را در این کشور تربیت کنند.

حاجی بابایی تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند به تمام ملت خدمت و هرگونه سختی را از ملت دور کنند چراکه این انقلاب ریشه در خون شهدا دارد.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر اسلام و اهل بیت موجب شده تا روسیه با تمام قدرت و توان در کنار ما بایستد و با تکفیریها مبارزه کند.

وی با بیان اینکه آمریکا نگاه ابزاری به دیگر کشورها دارد، تاکید کرد: آمریکا با تمام توان و قدرت سایبری خود به تفکر جوانان جمهوری اسلامی حمله کرده اما جوانان ملت ما محکم ایستاده و میدانند زبان مقابله با استکبار مقاومت است.

این مسئول تصریح کرد: آمریکا تحریمهای علیه ایران را لغو نمیکند؛ پیشرفتهای هستهای و علمی جمهوری اسلامی است که میتواند موجب تقویت این نظام شود.

حاجی بابایی خطاب به مسئولان و خدمتگزاران مردم بیان کرد: بهتر است مسئولان نیز همانند مردم زندگی کنند تا شکل بدی در اذهان عمومی مردم شکل نگیرد.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملت و مجلس باید همگام با هم در جهت رفع مشکلات مردم، اشتغال و مشکلات اقتصادی تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها