امروز در مشهد:

تنها شهید درگیری با گروهک تروریستی جیش العدل تشییع شد

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، پیکر مطهر شهید محمد چاه چمندی که چندی پیش در درگیری با گروهک تروریستی جیش العدل در منطقه خاش به شهادت رسیده بود، در مشهد تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 16June 2016

تنها شهید درگیری با گروهک تروریستی جیش العدل تشییع شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، پیکر مطهر سرباز شهید محمد چاه چمندی که چندی پیش در درگیری با گروهک تروریستی جیش العدل در جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد در مشهد مقدس تشییع شد.

پیکر این شهید والامقام، با حضور اقشار مختلف مردم از مقابل مجتمع فرهنگی- مذهبی مهدیه مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و پس از طواف در حرم نورباران رضوی برای خاکسپاری به روستای گوجگی شهرستان کلات انتقال یافت.

سرباز شهید محمد چاه چمندی، متولد 17 آذر ماه 1375 بود که در روزهای گذشته در درگیری چند ساعته مأموران ناجا با اعضای مسلح گروهک تروریستی جیش العدل در حوالی 30 کیلومتری خاش به سراوان واقع در دوراهی حق آباد به شهادت رسید؛ این درگیری که سبب به هلاکت رسیدن پنج عضو گروهک و کشف مقادیری سلاح و مهمات و 60 کیلوگرم مواد منفجره شد با آتش سنگین میان دو طرف همراه بود.

لازم به ذکر است روز گذشته پیکر این شهید والامقام در شهرستان خاش نیز تشییع شد که با بدرقه باشکوه مردم شهیدپرور این دیار همراه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار