آئین اختتامیه جشنواره نمایش نامه نویسی استان سمنان با تقدیر از نفرات برتر

آئین اختتامیه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی استان سمنان با تقدیر از نفرات برتر رشته های مختلف به میزبانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ - 31May 2016

آئین اختتامیه جشنواره نمایش نامه نویسی استان سمنان با تقدیر از نفرات برتر

به گزارش دفاع پرس از سمنان ، جان محمد خوب پور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بیان کرد: هدف از برگزاری این نوع همایش ها کشف متون جدید و غیرتکراری با چاشنی بومی بودن است.

جان محمد خوب پور گفت: نکته ای که سالهاست مورد انتقاد هنرمندان قرار دارد و برگزاری این نوع همایش ها می تواند به کشف استعدادهای بومی، متون بومی و نمایش های غیرتکراری کمک کند.

خوب پور گفت : برگزاری جشنواره هایی از این دست با حمایت بخش خصوصی و اجرای موسسات غیر دولتی که در سیاست های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، می تواند به کشف آثار متعدد مناسب بیانجامد.

مدیر اجرایی جشنواره افزود: ۴۰ نمایش نامه نویس ازسطح استان برای نخستین بار درجشنواره نمایش نامه نویسی استان شرکت کردند که ۴۸ اثر به دبیر خانه ارائه شد ، آثاری که در رده های مختاف شامل هنر و دفاع مقدس، هنر و حماسه عاشورا، هنر و مقاومت، هنر و انقلاب و هنر و شهروندی به داوری استادانی چون خسرو حسن رابط و محسن جابری نشستند و در نهایت نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان سمنان را به ملقمه ای از شور، استعداد، عشق و هنر بدل ساختند.

وی افزود: در جشنواره نمایش نامه نویسی استان سمنان هفت اثر برگزیده پس از دو دور داوری را اعلام کرد که در پایان این مراسم از برگزیدگان و شرکت کنندگان در جشنواره با حضور پیشکسوتان فرهنگی ، هنری و مسئولین در جلسه تقدیر به عمل آمد .


نظر شما
پربیننده ها