فرمانده انتظامی استان قم:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس افکار عمومی را به سمت فرهنگ ایثار و شهادت متمایل می کند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: هدایت افکار عمومی به سمت و سوی نظام و انقلاب از محاسن پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ - 29May 2016

مرکز فرهنگی دفاع مقدس افکار عمومی را به سمت فرهنگ ایثار و شهادت متمایل می کند

به گزارش دفاع پرس از قم، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس در حال ساخت استان قم با بیان اینکه پیگیری مسئولان به سرعت بخشی در ساخت این پروژه کمک می کند، افزود: نباید مسئولیت بر دوش یک نفر باشد بلکه همه باید خود را وابسته به آن دانسته و احساس تعهد کنند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس ضمن اعلام آمادگی پلیس قم در این خصوص، بر ضرورت معرفی اهداف و محتوای این مجموعه تاکید کرد و گفت: نشر و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس مسئولیتی همگانی است.

وی با بیان اینکه هدایت افکار به سمت و سوی نظام و انقلاب از محاسن این پروژه است، افزود: همه باید سهم خود را ایفا کرده تا هر چه سریعتر شاهد راه اندازی این قطب فرهنگی و معنوی در سطح استان باشیم.

سردار مجتبایی با بیان اینکه این پروژه می بایست خیلی زودتر در قم احداث می شد، بر جانمایی چندین پارکینگ خودرو با قابلیت تعدد ورودی و خروجی و همچنین بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان تاکید و از رئیس پلیس راهور شهرستان و فرمانده انتظامی شهرستان قم خواست تا در این رابطه مباحث ترافیکی و انتظامی را دستور کار قرار بدهند.

سرهنگ احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار با بیان اینکه پروژه مذکور 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این موزه علاوه بر موضوعات دفاع مقدس، خاص نقش روحانیت و زنان نیز طراحی و ساخته می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار