سردار عروج در یادواره سرداران و شهدای توپخانه 61 محرم عنوان کرد؛

راهبرد استکبار در سازماندهی داعش ایجاد شبه در اردوگاه انقلاب اسلامی است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سیاستمداران آمریکائی به این نتیجه رسیدند که جنگ کلاسیک نظامی علیه انقلاب اسلامی ایران ثمره‌ای نخواهد داشت، لذا با شبیه‌سازی گروه‌های تکفیری در جهان اسلام راهبرد مقابله خود را تغییر دادند.
کد خبر: ۷۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ - 11February 2016

راهبرد استکبار در سازماندهی داعش ایجاد شبه در اردوگاه انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر و سالگرد عملیات پیروزمندانه والفجر8 پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۶شهید گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱محرم با حضور سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افسران ارشد نظامی در نیروهای مسلح و خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران در بقعه متبرکه بیبی حسنیه تربتحیدریه برگزار شد.

سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: جبهه استکبار پس از ناامیدی از ترفندها و توطئههای خود در طول ۳۷سال گذشته، درنهایت تصمیم گرفت با یک شبیهسازی، گروههای بهظاهر مسلمان که داعیه اسلام هم دارند باهدف پیادهسازی سیاستهای استکباری در منطقه، تربیت کردند تا با ایجاد اختلاف و تفرقه، مسلمانان را به جان هم بیندازد.

وی ادامه داد: آنها بر این باور بودند که انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام یا این شبیهسازی را قبول میکنند و یا اینکه شک و شبهای در اردوگاه انقلاب اسلامی به وجود خواهد آمد. لذا تمام توان و امکانات خود را در تجهیز گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه علیه جبهه مقاومت بسیج کردند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تمام پیروزیهای انقلاب اسلامی ایران تا به امروز معجزه الهی بوده و همهکسانی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارند سر این سفره بهرهمند هستند.

عروج یادآور شد: دشمنان تلاش میکنند هر انقلابی را سرکوب کنند؛ اما دلیل پیروزی انقلاب اسلامی رهبری واحد و اتحاد بین مردم و رهبری است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: هر کلمه و جملهای که امام راحل بر روی آن دست گذاشت، امروز اندیشمندان غربی در مراکز تحقیقاتی خود آن را کالبد شکافی و از آن استفاده میکنند.

نظر شما
پربیننده ها