سردار جزایری عنوان کرد

تلاش دشمن برای اجرای شیوه سال 88 در انتخابات آتی/ آتش افروزی عده‌ای از خواص در این معرکه

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌ریزی استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در جریان انتخابات آتی کشور گفت: بر اساس برخی شواهد عده‌ای از خواص، آتش‌بیار این معرکه امریکایی - صهیونیستی شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ - 23December 2015

تلاش دشمن برای اجرای شیوه سال 88 در انتخابات آتی/ آتش افروزی عده‌ای از خواص در این معرکه

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با تاکید بر اهمیت هوشمندی نسبت به تلاشهای جبهه دشمن اظهار داشت: هماهنگی عدهای در داخل با بیگانگان، فتنه بزرگتر از جنگ تحمیلی را در سال 88 رقم زد.

وی افزود: آنچه سبب فتنه بزرگ در سال 88 شد، هماهنگی کامل میان طراحان کودتا در خارج و مجریان داخلی آنها بود؛ که بزرگترین ضربه را به انقلاب و نظام اسلامی وارد آورد.

سردار جزایری با بیان اینکه دشمن بنا دارد در انتخابات پیش رو از شیوه سال 88 همچنان استفاده کند، ادامه داد: قرائن و مستندات مربوط به طرحها و سخنان مقامات و مسئولان آمریکا نشان میدهد، استکبار جهانی در نظر دارد از بستر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، منافع نامشروع خود را در پروسه بی اعتبارسازی انقلاب اسلامی برداشت کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: براساس برخی شواهد عدهای از خواص، آتشبیار این معرکه امریکایی - صهیونیستی شدهاند.

وی با قدردانی و تشکر از زحمات مسئولان و مدیران سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دولت و سایر دستگاهها تقاضا کرد در ساخت این موزه بزرگ و الهامبخش، سازمان موزه را یاری کنند.

 هفته جاری سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور حکمی سردار محمد قاسم ناظر رابه سمت ریاست سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب کرد. پیش از این سردار مرتضی قربانی ریاست سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برعهده داشت.

نظر شما
پربیننده ها