دفاع پرس منتشر کرد؛

کلیپ/ بزرگداشت حماسه عظیم 9 دی

فتنه 88 به روشنی بر آمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛ فتنه 88 نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملین به پیاده‌نظام شان در داخل ایران به شمار می‌آید؛ فتنه 88 پدیده‌ای اتفاقی نبود بلکه حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است.
کد خبر: ۶۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ - 24December 2015

کلیپ/ بزرگداشت حماسه عظیم 9 دی

به گزارش خبرنگار رسانههای نوین دفاع پرس، فتنه سال 88 بیتردید تقابل یک جناح سیاسی؛ جناح دیگر ـ در دایره نظام جمهوری اسلامی ـ یا غائلهای در چارچوب اختلاف میان نیروهای سیاسی باورمند به نظام دینی نبود.

فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب، نظام و ملت بود؛ فتنه 88 نسخه اعطایی نظریهپردازان کودتای مخملین به پیادهنظام شان در داخل ایران به شمار میآید؛ رجوع به توصیهها و دیدگاههای عناصری صهیونیست همچون "مایکل لدین"، "جین شارپ" و "جورج سورورس"، جملگی حکایتگر یک واقعیت بزرگ و غیرقابل کتمان است، اینکه فتنه 88 پدیدهای اتفاقی نبوده بلکه حاصل اتاقهای فکر کانونهای صهیونیستی بوده است.

وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل میدهد، هدف گرفته بود؛ انتخابات با هر نتیجه دیگری رقم میخورد به بهانهای دیگر، باز هم سناریوی آتش در تهران عملیاتی میشد.

اما این بار نیز همچون همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب خوردگان، اشتباه بود و غائلهآفرینی آنان که همراه با تجارب آشوبهای تیر 78 بود، به شکستی مفتضحانه منجر شد.

آنان تصور نمیکردند که با وجود موج بحرانسازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و تبعیت از ولایت و حریم داری از این ستون خیمهگاه حاکمیت دینی را تکلیفی شرعی میدانند.
 

 

 


فتنه 88 سبب شد:

1- خواص، محکخورده و چهره منافقان افشا شود.

2- مردم هوشیار از پیش، صحنه سیاست داخلی و خارجی را رصد کنند.

3- ضرورت تطبیق افراد با حق بیش از گذشته درک شود.

4- توطئه های نوین و پنهان دشمنان خارجی و داخلی آشکار گردد.

5- پالایشی اساسی در میان سیاسیون و تصمیمسازان علاقهمند به نظام و نفوذیها صورت عینی گیرد و مرزبندیها بین "خودی و غیرخودی" رنگی روشن پذیرد.

در بررسی دوران فتنه اما یک نقطه عطف سترگ به چشم میآید؛ فرازی که بیشک به دلیل پیامهایش برای همیشه در تقویم انقلاب و تاریخ ایران ثبت شده است: حماسه نهم دی!

مردم تهران ماهها در برابر سران فتنه و اراذل و اوباش خویشتنداری کردند اما در روز عاشورای 88 دیدند که ضدانقلابیون نسبت به ساحت سرور آزادگان حضرت امام حسین(ع) گستاخی کردند، با شادی و هلهله جسارت کردند. به نفع اسرائیل شعار دادند. به عزاداران آل عصمت با دشنه و زنجیر حمله ور شدند.

چنین بود که مردم صبور ایران تحمل از کف دادند و در روز غرورآفرین نهم دی به خیابانها آمدند؛ حضور بیش از 4 میلیون دلداده به نظام ، ولایت و ایران در تهران، خاطره 12بهمن 57 را زنده کرد. خاطره روزی که مردم به استقبال از مقتدای عاشقی خود شتافتند تا حکومت الله پا برجا بماند.

مردم آمدند تا بگویند بصیرند، تا بگویند سکوت منحوس خواص بیبصیرت را تحمل ندارند، آمدند تا بگویند ولایت، رکن انقلاب و استقلال و بالندگی ایران است. بگویند تا نفس دارند مدافع دستاوردهای انقلاب خمینی کبیرند. بگویند ملت زنده است و اجازه نمیدهند نفوذیها و بیگانگان با دین و ایران، سرنوشت جامعه دینی را به دست گیرند.

بگویند: انقلاب اسلامی مصادره نشدنی است. بگویند سیاست بازان را میشناسند و لاابالیگریهای سیاستزدگان دلخوش به حمایت بیگانه را پس میزنند.

نهم دی، شکست کودتای مخملین و بیثمر اشراف وابسته سیاسی علیه ایران ما بود.

نهم دی، انقلاب بصیرت بود و انوار بصیرت را به افق آینده منتشر کرد.

 

{$sepehr_old_video_63655}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار