صبح امروز برگزار شد

هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در گرگان

هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس، صبح امروز یکشنبه هشتم شهریور ماه با حضور اساتید این درس در دانشگاههای استان گلستان، در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ - 30August 2015

هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در گرگان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و شهادت دویار انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر، هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه هشتم شهریورماه با حضور اساتید این درس در استان گلستان، در تپه نورالشهدا گرگان (مدفن 8 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ عباس حسن نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور اساتید در این جلسه، گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروزی در قالب تحقیق و پژوهش دانشگاهی یقینا ماندگارتر و موثرتر است و بصورت میراثی گرانبها خواهد ماند.

وی به اصول و دستورالعمل پژوهشگاه در ارائه درس آشنایی به دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ترتیب توالی موضوعات در ارائه ی این درس، بیان خاطرات اساتید متناسب با سرفصل ها، عدم مبالغه در مباحث درسی، صبر و تحمل و ملایمت با نظرات مختلف دانشجویان و توجه به ابعاد معنوی در دفاع مقدس را از مهمترین اصول پژوهشگاه می باشد که می بایست اساتید محترم این درس آن را رعایت نمایند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان استفاده از وسایل کمک آموزشی همچون فیلم و نقشه و... را در درک بهتر دانشجویان بسیار موثر دانست و افزود: موضوع تحقیقاتی در نظر گرفته شده برای دانشجویان می بایست کاربردی تر انتخاب شود و اساتید می توانند بعنوان سخنران در مراسمات مختلف دستاوردهای دفاع مقدس را به دانشجویان ارائه نمایند.

در ادامه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس راهکارهای خود را جهت آموزش بهتر این درس به دانشجویان ارائه نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار