بعد از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار سردار کارگر با خانواده 2 شهید عملیات مرصاد در کرمانشاه

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بعد از ظهر امروز با خانواده 2 شهید عملیات مرصاد در کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۵۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ - 27July 2015

دیدار سردار کارگر با خانواده 2 شهید عملیات مرصاد در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر بعد از ظهر امروز به همراه سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با خانواده شهیدان محمدطاهر صحرایی و عبدالمجید شعیری از شهدای عملیات مرصاد دیدار و گفت و گو کرد.

سردار کارگر در این دیدارها بیان داشت: این مملکت آینده خوبی در انتظارش است که این به برکت خون شهدای عملیات مرصاد و سایر شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و بعد از آن است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان امروز اگر خطری کشور را تهدید کند پرشورتر و آگاهانه تر از جوانان نسل ما از کیان میهن اسلامی دفاع می کنند.

وی در رابطه با عملیات مرصاد نیز گفت: درباره این عملیات که یک عملیات نامنظم بود روایت های گوناگون و زیادی وجود دارد که در نوشتن خاطرات آن باید دقت کرد.

شهید محمطاهر صحرایی متولد سال 51 در کرمانشاه است که در سال 67 برای ادای تکلیف خود نسبت به انقلاب به تیپ نبی اکرم(ص) ملحق و لباس رزم به تن کرد که در نهایت در عملیات مرصاد در تاریخ 5 مرداد سال 67 روبروی کارخانه قند اسلام آباد به شهادت رسید.

شهید عبدالمجید شعیری نیز در سال 50 متولد و در تاریخ 15 خرداد 67 به عضویت تیپ نبی اکرم(ص) درآمد و در گردان رزمی سازماندهی شد. در نهایت در تاریخ 5 مرداد 67 در عملیات مرصاد در ورودی شهر اسلام آباد به شهادت رسید.

لازم به ذکر است کتابهای "قلک" و "قول مردانه" لطیفی در رابطه با شهیدان "محمدطاهر صحرایی" و "عبدالمجید شعیری" توسط اداره کل حفظ آثا و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمانشاه به تازگی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار