با حضور قاری مصری

18 محفل انس با قرآن در مازندران برگزار شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: 18 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در استان برپا شد.
کد خبر: ۴۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ - 07July 2015

18 محفل انس با قرآن در مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجتالاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 250 بقعه و امامزاده مازندران، اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی، کشوری و بینالمللی در بقاع متبرکه استان در حال اجراست.

 وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم را یکی ویژه برنامههای طرح طرح ضیافت الهی دانست و بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی، شهرستانی و مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح ضیافتالهی در حال برپایی است.

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به حضور قاری مصری در استان و برپایی محافل قرآنی اشاره کرد و افزود: قاری بینالمللی استاد «احمد شحات احمد لاشین» به دعوت از سازمان اوقاف و امور خیریه در استان حضور یافت و به برپایی محافل انس با قرآن کریم پرداخت.

 این مسئول از برگزاری 18 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در مازندران خبر داد و گفت: شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، جویبار، قائمشهر، بابل، بندپی، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، رامسر، عباسآباد و تنکابن میزبان قاری مصری بودند.

 قربانی با بیان اینکه در این محافل از تلاوت قاریان، حافظان، گروههای همخوانی قرآن و مدیحهسرایی شهرستانی بهرهگیری شد، خاطر نشان کرد: تلاوت دلنشین قاری بینالمللی قرآن کریم موجب ایجاد فضای معنوی در سطح مازندران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها