فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

واگذاری شهید گمنام برای تدفین در بعضی از مناطق محدودیت دارد

سردار باقرزاده با تاکید بر محدودیت‌ واگذاری شهید گمنام به بعضی مناطق گفت: باید استاندار و فرمانداران به عنوان هیئت امنای حرم‌های شهدای گمنام، اختصاص بودجه برای احداث این حرم‌ها را به صورت جدی پیگیری کنند.
کد خبر: ۴۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 27April 2015

واگذاری شهید گمنام برای تدفین در بعضی از مناطق محدودیت دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اهواز، سردار علی پور مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در دیدار با سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حرم شهدای گمنام استان خوزستان اظهار داشت: در استان خوزستان در 55 منطقه، 234 شهید گمنام خاکسپاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه همه شهرستانها و شهرهای استان خوزستان دارای مزار شهدای گمنام هستند، تصریح کرد: از سراسر استان درخواستهای زیادی دریافت شده که این درخواست ها جهت بررسی و تعیین اولویت به قرارگاه جستجوی مفقودین ارسال شده است.

سردار علی پور با بیان اینکه در 29 منطقه از استان حرم شهدای گمنام ساخته شده است، گفت: در حال حاضر 12 نقطه نیز بدون حرم و یا در حال احداث هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر محدودیتهای واگذاری شهید گمنام به بعضی نقاط گفت: ضرورت دارد استاندار و فرمانداران به عنوان هیئت امنای حرم شهدای گمنام در بحث بودجه برای احداث این حرمها به صورت جدی تر ورود کنند.

بر اساس این گزارش همچنین سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برنامهریزی جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، یادمان حرم شهدای گمنام را به عنوان قطب فرهنگی هر شهرستان معرفی کرد و گفت: بازکاوی عملیاتهای دفاع مقدس، برگزاری شبهای خاطره، شبهای شعر، نقد کتب دفاع مقدس، تاسیس کتابخانه و برگزاری مراسم مذهبی از جمله برنامههایی است که برای گرامیداشت و ارج نهادن مزار شهدای گمنام باید برنامهریزی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها