فراخوان اولین کنگره شعر هیأتی استان مازندران منتشر شد

اولین کنگره شعر هیاتی استان مازندران در شهرستان آمل با همت کانون و هیات روضه الشهدای این شهرستان، با هدف اعتلای سطح شعر هیاتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 31January 2015

فراخوان اولین کنگره شعر هیأتی استان مازندران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، اولین کنگره شعر هیأتی استان مازندران در شهرستان آمل با همت کانون و هیئت روضه الشهدای این شهرستان، با هدف اعتلای سطح شعر هیئتی  برگزار میشود.

علاقهمندان به شرکت در این کنگره میتوانند آثار خود را در وبلاگ کنگره تا تاریخ 22 بهمن ماه به آدرس shereheiati.ir ارسال کنند.

گفتنی است هدف از برگزاری کنگره از سوی دبیرخانه کنگره، به بلوغ رسیدن این نوع شعر که به تعبیری در دوران نوجوانی خود به سر می برد عنوان شد.

همچنین در این کنگره سعی شد که با دعوت از بزرگان عرصه شعر هیئتی و نقد آثار و ارائه راهکار توسط اساتید این هنر، روند رو به جلویی برای این نوع قالب شعری در کشور ترسیم شود؛ لازم به ذکر است که این کنگره به صورت دورهای در طول سال برگزار میشود.

یادآور میشود این کنگره با حضور استاد حاج علی انسانی، استاد مرتضی امیری اسفندقه، حاج حسین لطفی و حاج محمد صمیمی اول اسفند ماه در آمل، بلوار طبرسی، امین 12، حسینیه لالههای زهرایی مزار پنج شهید گمنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار