معاون استاندار کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۵ هزار نفر از استان کرمانشاه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

«صفدری»گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش بینی شده پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شوند.
کد خبر: ۶۶۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 08May 2024

اعزام ۵ هزار نفر از استان کرمانشاه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی صفدری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک، نورانی و هدایت‌های خود پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش بینی شده پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شوند.

وی با تاکید بر تلاش همگانی برای معرفی شخصیت حضرت امام (ره) به نسل جوان، گفت: همه دستگاه ها همانند سال های قبل پای کار آمده و به تعهداتشان به خوبی عمل کنند.

صفدری با انتقاد از برخی دستگاه هادرعمل نکردن کامل به تعهدات خود در زمینه تامین اتوبوس زائران مراسم ارتحال امام (ره) در سال گذشته یادآور شد: تک تک ما که مسوولیت پذیرفتیم باید بدانیم که این برنامه بُعد میدانی آن یک بُعد فرهنگی و اجتماعی است و گرنه یک عملیات ابلاغی، اداری و دولتی است که خارج از اینکه بُعد اجتماعی دارد یک عملیات ملی و جزو وظایف ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار