حجت الاسلام آل هاشم در جمع خبرنگاران:

موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به برکت حضور جوانان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: موفقیت‌های کشور در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های هسته‌ای، فرهنگی، سیاسی و نظامی، به برکت جوانان حاصل شده است.
کد خبر: ۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ - 09June 2014

موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به برکت حضور جوانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلاموالمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه ششمین جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره با تدبیر عالی ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت تجلیل از سربازان نمونه برگزارشده است.

وی افزود: مردم باید بدانند که اعزام جوانان به خدمت سربازی فرآیند بزرگی است و باید خانوادههای سربازان به این موضوع افتخار کنند.

آل هاشم اذعان کرد: در هر نهادی افرادی هستند که از نظم و اقتدار خاصی برخوردارند، که مسئولیتپذیری و نظم، در دوره سربازی بر رفتار این افراد حاکم شده است.

وی با بیان اینکه جوانان باید بدانند سربازی، دانشگاه انسانسازی و شخصیتسازی است، افزود: اگر در جامعه امروز موفقیتهای عظیمی در کشور ما صورت میگیرد به همت جوانان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا خاطرنشان کرد: موفقیتهای کشور در هشت سال دفاع مقدس، و عرصههای هستهای، فرهنگی، سیاسی و نظامی به برکت جوانان حاصل شده است.

وی در پایان گفت: جوانان باید بیشتر دیده شوند و ما باید با برقراری ارتباط بیشتر با آنها، در صحنههای فرهنگی و سیاسی به موفقیتهای قابل قبولتری برسیم.

نظر شما
پربیننده ها