سردار وحیدی در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد

طرح راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با راهبرد ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی این موضوع را القا کند که راه‌حل گریز از این موضوع، کوتاه آمدن و محافظه‌کاری در امور است.
کد خبر: ۱۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ - 05May 2014

طرح راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی

سردار سرتیپ "احمد وحیدی" رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به تلاش دشمن برای محو کردن هویت انقلابی از نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمن مجموعهای از فعالیتها را در این راستا در نظر گرفته است؛ نخست اینکه تلاش میکند نشان دهد راه مبارزه ما با او و استکبارستیزی، راهی بینتیجه است و میخواهد این موضوع را در فکر و اندیشه ما توسعه دهد. بینتیجه بودن مسیر استکبارستیزی یکی از راههایی است که دشمن تلاش میکند با قدرت نرم خود آن را در بین مردم توسعه دهد.

وی افزود: دومین راهبرد دشمن این است که از طریق راهاندازی موج ایرانهراسی و شیعههراسی این موضوع را القا کند که راهحل گریز از این موضوع، کوتاه آمدن و محافظهکاری در امور است.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد: یکی دیگر از کارهای دشمن نیز تلاش برای گرفتن روحیهٔ انقلابی از ماست. دشمن سعی میکند با فشار فراوان روی بعضی از نقاط ضعف کوچک و نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب و همچنین فشار بر روی سپاه و تبلیغات علیه آن به عنوان یک هویت انقلابی بزرگ، هویت انقلابی را از روحیهٔ ملت ما حذف کند.

سردار وحیدی با بیان اینکه در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، راهکارهایی برای مقابله با توطئهها و ترفندهای دشمن اندیشیده شده است، تصریح کرد: شناخت قویتر و عمیقتر از دشمن، عزم راسخ در پیشبرد اهداف انقلاب، توسعه گفتمان انقلابی، عدم اعتماد به دشمن، آماده بودن دائمی در مقابل توطئههای دشمن و مقابله همهجانبه با این توطئهها، از جمله سرفصلهای این مرکز برای مقابله با این توطئهها است.

نظر شما
پربیننده ها