برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم فجر در تالار وحدت

مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر عصر روز جمعه ۱۱ بهمن ماه با حضور هنرمندان سینما در تالار وحدت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸ - 29January 2014

برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم فجر در تالار وحدت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر عصر روز جمعه ۱۱ بهمن ماه با حضور هنرمندان سینما در تالار وحدت برگزار میشود. این مراسم از ساعت ۳۰ : ۱۸  تا ۳۰:۲۰ با اجرای فرزاد حسنی و با کارگردانی محمد حیدری در تالار وحدت برگزار خواهد شد. تلاش برای برگزاری یک مراسم شاداب از مهمترین ویژگیهای مراسم افتتاحیه فیلم فجر سی و دوم است.

طبق برنامهریزیهای انجام شده، در افتتاحیه جشنواره فیلم امسال هیچ خبری از سخنرانیهای طولانی و خسته کننده نیست. تنها فردی که قرار است به صورت مستقیم و روی صحنه سخنرانی کند، رئیس سازمان سینمایی است که سخنرانی حجتالله ایوبی نیز بسیار کوتاه و موجز خواهد بود.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجراز سخنرانی طولانی پرهیز خواهد کرد و به شیوهای متفاوت گزارش خود را ارائه خواهد داد. وی در نظر دارد درمدت زمانی کمتر از ۴ دقیقهای و با کمک گرفتن از کلیپهای زنده گزارش خود را ارائه دهد.

بنا اساس این گزارش، یکی از بخشهای ویژه مراسم افتتاحیه کلیپی ویژه در ارتباط با انقلاب اسلامی است که با طراحی و اجرایی منحصر به فرد و در قالبی نو و جدید اجرا خواهد شد. بزرگداشت هما روستا، مهدی هاشمی و جهانگیر میرشکاری به پاس یک عمر فعالیت موثر و مستمر سینمایی از دیگر برنامههای این مراسم خواهد خواهد بود.

طبق برنامه ریزیهای انجام شده رضا یزدانی خواننده جوان و محبوب کشورمان پس از برگزاری مراسم بزرگداشت روی سن خواهد آمد و درمدت زمان ۱۵ دقیقه ۳ قطعه را برای مراسم حاضران اجرا خواهد کرد.
در آئین پایانی مراسم افتتاحیه سیمرغهای ۳۲ دوره جشنواره فجر به صورت تصویری به نمایش در خواهد آمد و پس از آن از پوسترهای ۳۲ دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها