بررسی نحوه‌ واگذاری زمین به ایثارگران قزوینی

در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان، نحوه‌ واگذاری زمین به جامعه ایثارگران بررسی شد.
کد خبر: ۶۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 07May 2024

بررسی نحوه‌ واگذاری زمین به ایثارگران قزوینیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به منظور اجرای ماده ۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در خصوص واگذاری زمین به این قشر معظم جامعه، با «وهاب میزانی» سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

در این دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن قدردانی از زحمات سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، اظهار داشت: جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید در راستای جبران ایثارگری‌های آن‌ها تلاش کنیم.

اسمعیلی با اشاره به اینکه همه مسئولان موظف به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند، افزود: تأمین مسکن از جمله مشکلات جامعه ایثارگران است که باید با پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین اقدامات لازم در جهت خانه‌دار شدن این قشر معظم صورت گیرد.

وی گفت: پنج هزار نفر از ایثارگران استان قزوین مشمول دریافت زمین هستند که لیست آن‌ها به ترتیب اولویت به اداره‌کل راه و شهرسازی استان داده می‌شود تا واجد شرایط بودن آن‌ها را تأیید کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین طبق هماهنگی‌های گذشته مقرر شد، زمین‌هایی در مناطق مختلف به جامعه ایثارگران واگذار شود که باید روند آن تسهیل شود.

در این جلسه، مسئولان در خصوص نحوه واگذاری زمین به جامعه ایثارگران با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار