جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در علوم نظامی است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است، گفت: این عملیات یک رزمایش بین‌المللی و نمایشگاه جهانی بود که شالوده و اساس رژیم صهیونیستی را دچار چالش کرد.
کد خبر: ۶۶۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ - 07May 2024

عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز آموزشی و یگان‌های پدافندی با حضور امیر سرتیپ «عليرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی پدافند هوایی در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در این مراسم با بیان اينکه انسان گران‌سنگ‌ترین و ناطق‌ترین موجود عالم است، گفت: انسان باید با همتی والا و تلاشی روزافزون به اوج کمالات در تمامی عرصه‌ها برسد.

وی با اشاره به اينکه با جستجو و بررسی در ادیان مختلف در حوزه توجه به علم، علم‌آموزی و نیز تکریم جایگاه علم و دانش متوجه می‌شویم که دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد، افزود: دین اسلام جایگاه ویژه‌ای برای علم آموزی، تعلیم و تعلم و مقام شامخ معلم قائل است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: علم و دانش ربطی به  عقیده، ملیت، جنسیت و... ندارد و باید با تلاش و کوشش به پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی رسید.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت اضافه کرد: علم بدون عمل جامعه و فرد را دچار چالش و نابودی می‌کند و یقیناً علم و دین لازم و ملزوم یکدیگرند.

حجت‌الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» محصول پیشرفت ایران در عرصه دانش و علوم نظامی است، گفت: عملیات وعده صادق یک رزمایش بین‌المللی و نمایشگاه جهانی بود که به دنیا ثابت کرد پیشرفت علم و دانش در برتری و اقتدار ایران اسلامی بارز و کاملاً مشهود است و این عملیات شالوده و اساس رژیم صهیونیستی را دچار چالش کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها