با هدف تبادل‌نظر درباره برگزاری دهمین نمایشگاه ایران‌نوشت؛

گردهمایی فعالان نوشت‌افزار ایرانی در تهران برگزار شد

بیست و دومین نشست اعضای مجمع نوشت‌افزار ایرانی با حضور فعالان نوشت‌افزار سراسر کشور ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ - 19May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، بیست و دومین نشست اعضای مجمع نوشت‌افزار ایرانی با حضور فعالان نوشت‌افزار سراسر کشور ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد.

در این نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله موضوعاتی بود که طی این نشست به بحث و گفتگو گذاشته شد.

گردهمایی فعالان نوشت‌افزار ایرانی در تهران برگزار شد

برگزاری کارگاه حسابداری و مالیات در سال ۱۴۰۳  توسط کارگروه رشد ایران‌نوشت و معرفی سایت پروانه جهت استفاده از شخصیت‌ها و محتوا‌های ایرانی از دیگر بخش‌های این نشست بود.

در ادامه موضوع مدل برگزاری دهمین جشنواره و نمایشگاه ایران نوشت به بحث و گفتگو گذاشته شد که مقرر شد این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار و تولیدکنندگان میزبان مردم در این نمایشگاه در تهران و سایر شهرستان‌ها باشند.

گردهمایی فعالان نوشت‌افزار ایرانی در تهران برگزار شد

گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به صورت دوره‌ای و با هدف تبادل نظر پیرامون راهکار‌های رشد و گسترش این صنعت، به میزبانی تولیدکنندگان مستقر در شهر‌های مختلف کشور از جمله تهران، مشهد، قم، شیراز، یزد، اصفهان، کرج و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار