مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

تبیین عملیات بیت المقدس از ابعاد مختلف برای نسل جوان

دریادار دوم «عباسی» گفت: باید عملیات غرور آفرین بیت المقدس از ابعاد مختلف برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۶۶۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸ - 07May 2024

خرمشهر با جهادآگاهانه و شجاعت مردم قهرمان ایران آزاد شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، جلسه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرماندهان و مسئولین استانی برگزار شد.

در این جلسه دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تبیین عملیات غرور آفرین بیت المقدس از ابعاد مختلف برای نسل جوان اظهار داشت: به فرمان فرماندهی معظم کل قوا لازم است در خصوص دفاع مقدس و اتفاقات آن دوران کاری صد برابری و البته بالحاظ کیفیت و نوآوری انجام شود.

عباسی گفت: اقدامات ارزشمندی که هر یک از نهاد‌ها و سازمان‌ها در خصوص بزرگداشت سوم خرداد و عملیات بیت المقدس انجام خواهند داد باید با در نظرگرفتن تاثیرات مثبت آن و اثربخشی بر روی افکار جامعه صورت گرفته شود. در همین راستا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز با برنامه ریزی ۲۵ ویژه برنامه از دوم تا ششم خرداد جهت بزرگداشت این روز حماسی اقدام خواهد نمود.

«تراب محمدی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اهمیت گرامیداشت سوم خرداد گفت: تمام روز‌ها و حوادث دفاع مقدس درس آموز است و آن ایثارگری‌ها امروز کشور را در برابر حوادث بیمه کرده است.

وی متذکر شد: خرمشهر با جهادآگاهانه و شجاعت مردم قهرمان ایران آزاد شد و ما امروز مکلف هستیم برای جاری کردن آن روحیه و فرهنگ ازخودگذشتگی‌ها یاد و خاطره آن ایام را بزرگ شماریم و با برنامه‌های مبتنی بر ذائقه جوانان و کار بیشتر در راستای تبیین خاطرات و دستاورد‌های فراموش ناشدنی آن دوران گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار