معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین:

مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند کار جهادی است

سردار «بابایی» با تأکید بر اینکه در نبرد اقتصادی نیازمند کار جهادی هستیم که تولید را جهش دهیم و در این نبرد اقتصادی بتوانیم دشمن را شکست دهیم، گفت: بنیاد تعاون بسیج با فرمان رهبر معظم انقلاب برای آماده کردن مردم در مقابله با نبرد اقتصادی در سال ۱۳۷۰ تشکیل و در سال ۱۳۹۹ با شرایط روز تطبیق داده شد.
کد خبر: ۶۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰ - 01May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمد حسن بابایی» معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین امروز (چهارشنبه) در همایش تبیینی بنیاد تعاون بسیج، اظهار داشت: امروز ما در عرصه یک نبرد بزرگ اقتصادی قرار داریم که برای مقابله با آن باید یک بسیج مردمی شکل گیرد تا دشمن را پشمیان کنیم.

وی با بیان اینکه نبرد اقتصادی تمام عرصه‌های جامعه از جمله اقتصاد، فرهنگ، رفتار و زندگی ما را نشانه گرفته است، بیان داشت: «جهش تولید با مشارکت مردم» یک راهبرد است که رهبر معظم انقلاب برای مقابله با نبرد اقتصادی بیان کردند و فرمودند؛ «امروز ما در یک جنگ تحمیلی اقتصادی قرار داریم».

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین تبیین کرد: به اذعان دشمنان ایران اسلامی، استراتژی آن‌ها در نبرد با جمهوری اسلامی با مقاومت مردم شکست خورد و به سمت نابودی نرم یعنی همین جنگ اقتصادی حرکت کردند که آمریکایی‌ها با محوریت اقتصاد آن را بر علیه ایران مصوب و تحمیل کردند و این امر از سال ۱۳۹۰ شروع شده است.

سردار بابایی افزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها با نامگذاری شعار سال‌ها با عناوین اقتصادی در این خصوص فرمایشات و تأکیداتی داشتند، اما متأسفانه با بی‌توجهی دولت‌های وقت به این مهم در زمینه اقتصادی مشکل داریم.

وی با بیان اینکه ما به عنوان سپاه و بسیج سزاوارترین افراد در اجرای این فرمان هستیم، تصریح کرد: در شرایط امروز کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج مردمی برای حل مشکلات اقتصادی را صادر کردند که قطعا همگان در این زمینه مسئولیت و وظیفه دارند.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه در نبرد اقتصادی نیازمند کار جهادی هستیم که تولید را جهش دهیم و در این نبرد اقتصادی بتوانیم دشمن را شکست دهیم، گفت: بنیاد تعاون بسیج با فرمان رهبر معظم انقلاب برای آماده کردن مردم در مقابله با نبرد اقتصادی در سال ۱۳۷۰ تشکیل و در سال ۱۳۹۹ با شرایط روز تطبیق داده شد.

سردار بابایی ایجاد و ترویج فرهنگ کار، تعاون و همکاری در بین بسیجیان برای توسعه اشتغال و خودکفایی اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های موجود، خدمات‌رسانی اثربخش و عزتمند، فعالیت در عرصه اقتصاد خانواده‌محور را اهداف اصلی بنیاد تعاون بسیج برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار