فرمانده سپاه استان بوشهر تاکید کرد؛

رزمندگان بوشهری خالق حماسه‌های ماندگار صیانت از خلیج فارس هستند

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت: رزمندگان اسلام در استان بوشهر حماسه‌های بزرگی در صیانت از خلیج فارس و مقابله با دشمنان و متجاوزان خلق کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ - 29April 2024

رزمندگان بوشهری خالق حماسه‌های ماندگارصیانت از خلیج فارس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر،سرتیپ پاسدار«علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اینکه خلیج فارس در دوره‌های مختلف تاریخی حوادث گوناگونی در خود ثبت کرده است اظهار داشت: رزمندگان اسلام در استان بوشهر حماسه‌های بزرگی در صیانت از خلیج فارس و مقابله با دشمنان و متجاوزان خلق کرده‌اند.

سردار رزمجو جایگاه خلیج‌فارس در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خلیج فارس علاوه جایگاه مهم و استراتژیک آن در عرصه اقتصادی از جایگاه مهم و راهبردی بین‌المللی برخوردار است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نقش نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در صیانت و حفاظت از خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه مهم و حیاتی نقش اثرگذار خود را در دفاع از خلیج فارس به نمایش گذاشته‌اند.

وی حماسه سردار نادر مهدوی در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ را در مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این نبرد نابرابر شهید مهدوی و همرزمانش حماسه جاوید در شکستن هیمنه آمریکا ثبت کردند.

سردار سرتیپ رزمجو دستگیری تفنگداران آمریکایی در ۲۲ دی ماه سال ۱۳۹۴ را از دیگر حماسه‌های رزمندگان نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس اعلام و خاطرنشان کرد: از این گونه حماسه‌ها بار‌ها در خلیج فارس از جمله مقابله به مثل و عملیات‌های مختلف جنگی، سطح و زیرسطحی به‌دست رزمندگان در استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر از اقتدار و قدرت بالایی برخوردار هستند تصریح کرد: رزمندگان بوشهری در ۸ سال دفاع مقدس در سه جبهه عملیات هوایی، زمینی و دریایی با دشمنان مبارزه کرد و حماسه‌های گوناگونی آفریده شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برقراری امنیت پایدار خلیج‌فارس خبر داد و بیان کرد: امنیت خلیج فارس توسط جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های منطقه برقرار است و تداوم دارد.

وی تأکید کرد: اگر دشمنان در خلیج فارس به منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران تعرض کنند پاسخی سخت و پشیمان‌کننده در انتظار آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار